کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین پروژه اصغر فرهادی

  وفایی

شکوری

فرامرزی

زرگر

توپ شکن

صفایی

خودم

نظرات 5 + ارسال نظر
خاقانی پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 19:15

من به این پروژه علاقه مندم و پیامک هم فرستادم. برای فعال بودن چه کار باید کنم؟

بله شمارتونو گرفتم! اگر کمکی لازم بود حتما ازتون کمک میخوایم! مطمئن باشید شما اولین نفری هستید که ازتون کمک خواسته میشه!
این دوستانی هم که اعلام فعالیت زدم براشون ازشون مشورت گرفتم و از این کارها!
قدکساز

خاقانی پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 20:05

ممنون از جواب سریع شما

شکور پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 20:37

کار عجیبی کردی
هنوز پروژه ات تصویب نشده در نتیجه تو هم مدیر اجرائیش نیستی ولی اعلام فعالین کردی
یه خلاء قانونیه
ولی چون بالاخره تو تنها کسی هستی که از فعالین این قضیه خبر داری, به عنوان یه مطلع خبرت قابل قبوله
هرچند دیگه از نظر اساسنامه نیست این مسئله بلکه از نظر منطقه
هرکس البت ایراد بگیره, ایرادش منطبق بر اساسنامه اس ولی بر منطق نه چندان

مسئول اساسنامه

نمیدونستم! ولی این پُست میتونه فعلا باشه اینجا تا پایان رأی گیریِ کانونی بودن! بعد از پایان رأی گیری اینا کسایی هستن که فعال بودن!
من عجله کردم!
قدکساز

سبا حق طلب پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 21:23

میشه در حدچند جمله بگید تا الان برا پروژه چیکار کردین؟
کنجکاوم26

یه سری مشورت گرفتم و کسب تجربه کردم و هماهنگی اسپانسر و پیگیریِ مجوز اکران عمومی و این حرفا!
قدکساز

جهان پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 22:44

آفرین
چه زود پیش رفتید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد