کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رأی گیری برای کانونیزاسیونِ پروژه بزرگ

مسنوجق تا 1 مرداد (پایان رأی گیری)

پروژه بزرگِ بزرگداشتِ اصغرِ فرهادی!

- فیلمهایی که اصغر فرهادی کارگردان و نویسنده بوده اکران میشه و توی اختتامیه ازش تقدیر میشه!

- مستندی از اصغر فرهادی ساخته میشه!

اصلاح در 26تیر ساعت 12:23 بعد از ظهر

لطفا با کانونی شدن این پروژه موافقت کنید!

نظرات 35 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 10:55


دوسش دارم!!!!
حتما کمک میکنم.
موافق

به مسئول احراز حق رأی چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 11:10

سلام!

مسئول حق رای چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 11:52

علیک سلام
حواسم هست الان اعلام میکنم

حق رای داران این رای گیری چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 12:01

اسامی فعالین از تاریخ 5 تیر ساعت 10:52 تا تاریخ 26 تیر ساعت 10:52

قدکساز
جهانی
شکوری
حیدری
باقری
فرازنده مهر
یوسف دوست
پشت مشهدی
شفیعی
قاسمی
صالح آبادی
سلیمیان
ضمیری
همایون روز
فرامرزی
طلاکوب
توفیق
حق طلب
ایزدی
قربانی
چراغعلی
مرادپور
______________________
جمع کل : 22
حد اقل حد نصاب : 6 نفر

اسم هر کی از قلم افتاده بره سراغ مدیر اجرایی!
اگه مدیر اجراییش سهل انگاری کرده بود به من بگید!


مسئول حق رای

دست شما درد نکنه!
قدکساز

محسن قدکساز چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 12:05

موافق

سبا حق طلب چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 12:22

یه کم گنگه
پروژه کانونیه که رای گیری می کنید؟

برای کانونی کردن پروژه رأی گیری میکنیم!

milad چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 12:40

دوستان این مسول حق رای کیه؟؟
ما این همه به این زنگ بزن به اون زنگ بزن بیا کانون برو کانون حق رای نداریم
من اینجا یه اسمایی میبینم که مطمینم تو عمرم اصلا اینا رو ندیدم
این قوانین و بروکراسیا واقعا از کجا در اومده و این کانون رو آیا به سمت مقبولیت اقلیت میبره یا مقبولیت اکثریت الله اعلم!!!!

حتی الان هم دارید بد حرف میزنید! :)واقعا نمیدونم چی بگم!آقای محترم!بنده مسئول حق رای هستم!حق رای ندارید؟فعالیتی کردید؟تو کدوم قسمت؟برای فیلمنامه؟من از کجا باید می فهمیدم وقتی شما اصلا و اصلا گزارش فعالیتی توی وبلاگ یا حداقل به خود من ارائه ندادید؟شما اعلام فعالین کردین تا به حال؟شما تا به حال اومدین به من بگید خانوم حق رای من تو روز فلان و هفته فلان این کارو کردم و من اسم شمارو به عنوان یکی از اعضای حق رای دار تایید نکردم؟من نمیفهمم دلیل این لحن طلبکارانه شما چیه؟من واقعا دارم ناراحت میشم.جهان.مسئول حق رای ---------------------------------------------------------------
اشکانم
سلیمی این چه طرز حرف زدن است؟! خود خانوم جهانی پور که گفتن هر کس جا افتاده بیاد اعلام کنه... بیا بگو من جا افتادم این شلوغ بازی راه انداختن ها و معرکه گرفتن ها در شخصیت تو نیست برادر...این چه کاریست

milad چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 13:03

خانوم این چه حرفیه من که یکی 2تا از زنگا رو جلو رو خود شما زدم من که یکی 2تا از اس ام اس ها رو به شما نشون دادم حتما باید یه بار دیگه هم باید بیام بگم.
ضمنا من روی صحبت با شما نبود,من درباره قوانین و چارچوبای کانون میگم شما به خودت میگیری.
من بازم نمیفهمم این چه قانونیه حتما باید بیام بگم خانوم جهانی اعلام فعالین,این چه قانونیه آخه؟؟!!
این همه کامنت بزار تو کانون بحث کن توضیح بده.
چشم من از این به بعد خواستم توضیح بدم یه جمله اعلانه فعالین به توضیحاتم اضافه میکنم!

شما جلوی من یکبار به مهکام زنگ زدید جواب نداد!
خب من چیکار کنم!
تازه ببخشید که من تاریخ اس ام اس هارو نگاه نکردم!
واقعا معذرت میخوام!
یادم به فوضولی تو گوشی شما نبود! :)
آقای سلیمی شما در صورتی حق رای دارید که تو یه بازه زمانی مشخص فعالیتی کرده باشین!
من از کجا بدونم شما توی چه تاریخ هایی اون پیامارو به دوستان زدید یا باهاشون تماس گرفتید خب بهم میگفتید تا بفهمم!
در ضمن بر فرض که شما توی این 3 هفته فعالیت کردید و من حواسم به شما نبوده!
هر چند دبیر باید فعالیت شمارو تایید کنه نه من!
من بعنوان یه عضو از شما پرسیدم جه خبر از فیلمنامه و شمام یه جواب نصفه نیمه دادین!
من الان از مسئول اساسنامه میپرسم!
آقای شکوری من چیکار کنم؟
من یکبار دیدم آقای سلیمی جلو من به مهکام زنگ زد و مهکام جواب نداد و بعدش انگار خود مهکام با ایشون تماس گرفته بوده!
حتی دقیق یادم نیست این اتفاق واسه چند وقت پیش بوده!
الان من میتونم بگم ایشون حق رای داره یا حتما دبیر باید تایید کنن؟
آقای سلیمی چی رو دارم به خودم میگیرم؟؟
وقتی شما انقدر بد کامنتتونو شروع کردین که این مسئول حق رای کیه؟؟
توقع دارید مخاطبی غیر خودم در نظرم بیاد؟؟؟
واقعا متوجه نیستید دارید بد حرف میزنید؟؟
در ضمن!
من که گفتم اگه کسی فک میکنه فعالیتی کرده بگه!
من تازه الان یادم افتاد که شما تو کار پیدا کردن لوکیشن برای آقای شکوری به من کمک کردید!
خب من یادم نبود!
الان یادم افتاد!
حالا شما باید انقدر بد حرف بزنید بعد بگید به خودم میگیرم؟؟
آخه همین کامنت بالاتونم بد نوشتید!!

جهان

مسئول حق رای چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 13:06

آقای سلیمی!
برای این رای گیری به طور خاص اگر از تاریخ 5 تیر تا 26 تیر فعالیتی کردید برای فیلمنامه ،اون هم با تایید دبیر ، حق رای دارید!
اما از لحاظ فعالیت های دیگه!
در طول این 3 هفته هیچ گونه خبری دال بر فعالیت شما از طرف دبیر ، مسئولین سمت ها و مدیران اجرایی چه از طریق وبلاگ و چه از طرق دیگه به من نرسیده در نتیجه حق رای ندارید!

milad چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 13:17

خانوم از طرف مدیران اجرایی گزارشی نرسیده؟؟!!!!
نا سلامتی من خودم مدیر اجرایی هم میگم فعالیت کردم شما خودتون شاهد نبودین نه؟؟!!!
خلاصه بحث من اصلا رای دادن نیست.
به قول شاعر که میگه:
ای برادر(خواهر)قصه چون پیمانه است/معنی اندر وی بسان دانه است
خواه پند گیرید خواه ملال خواه خود را به کوچه علی چپ زدن.
این نقدایی که من به ساختار کانون دارم نه شما!!!

خب مدیر اجرایی باشید!
چه ربطی داره!
ممکنه مدیر اجرایی هم تو بازه 3 هفته قبل از رای گیری فعالیتی راجع به کارش نکرده باشه!

جهان

حق رای داران این رای گیری چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 13:22

+
آقای سلیمی (از فعالین فیلم کشتن مرغ مقلد)

مسئول حق رای

milad چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 13:52

بنده با اجازه خانوم جهانی بزرگوار رای میدم که این پروزه کانونی باشه به این دلیل که باید کانونی باشه و پروزه ای که در کانون انجام میشه و هیچگونه منفعت شخصی درش وجود نداره مگه میشه کانونی نباشه

بزرگواری از خودتونه! :)
دچار خنده های عصبی شدم
:)))))))))
جهان
----------------
به پری:دی
سبا

توفیقی چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 14:52

یک سوال از مسئول وبلاگ :
آیا خانم پیروزبخت و آقای سلیمی از جهت حضور در وبلاگ ، حق رای ندارند؟!!

و یک سوال دیگه:
ترکیب مسنوجق چیه؟!؟!
حداقل بنویسین سنجوق قابل قبول تره!
توفیقی
---------------------------------------------
نه!
مسنوجق اسم مفعوله و کاملا درسته و هیچ ایرادی نداره و همه تأییدش میکنن :))
قدکساز

توفیقی چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 16:12

تو دهن نمیچرخه مسنوجق!!
هر ترکیب داغونی که وارد زبان نمیشه! اگه هم بشه بر اساس دشواری ادای کلمه خیلی پایدار نمیمونه!
بعدا یه فرهنگ جمع میکنم از ترکیبات و اصطلاحات کانون!

من منسوجق رو از خودم دراوردم شما چرا اینقدر جدی گرفتید :)))
قدکساز

nafi3 saleh چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 16:42

فکر خیلی خوبیه و من هم به عنوان یه عضو کوچیک موافقت میکنم....
ولی ای کاش یه خورده بیشتر در موردش توضیح میدادید
برای مثل منی که اطلاعات زیادی ندارم!

مهرشاد پرهیزکار چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 20:27

I'm in

دلنــاز طلاکوب چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 20:36

موافق
مدیر پروژه کیست؟

بنده! البته به کمک دوستان نیاز دارم!
قدکساز

پیروزبخت چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 21:18

من حق رای ندارم ولی رای میدم رای موافق

سعید چ.ع چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 21:57

موافق

پرنیان فلاح چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 22:30

حق رای دارا چجوری معلوم میشن؟
الان ینی من حق رای ندارم؟
حالا در هر صورت من به شدت هستم.

توی تابستون با توجه به زمان رای گیری 3 هفته میای عقب و توی اون سه هفته هر کس که بعنوان فعال در پروژه ها و یا چیزای دیگه اسمشون به من که مسئول حق رای هستم رسیده بعنوان حق رای دار شناخته میشن که متاسفانه اثری از اسم تو نبود پرنیان ، اگر مطمئنی که فعالیتی کردی اسم مدیر اجرایی یا مسئول سمت مربوطه رو بگو پیگیری کنم :)البته این روالیه که بچه ها بهش رای دادن :)جهان.مسئول حق رای

--------------

به اساسنامه مراجعه فرمایید
همه چیز روشنه و به صورت دموکراتیک به رای رسیده
شکور-مسئول اساسنامه

به میلاد چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 22:32

اساسنامه و عرفهای دائم کانون تا امروز در صفحه های مروبطه در سمت چپ مانیتورت نوشته شده
بخونش
درضمن سوال داشتی هم بالاجبار باس بیای از خودم بپرسی داداشم
مسئول اساسنامه

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 22:34

موافق نیستم

سبا حق طلب چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 22:39

اقا من توضیح بیشتر می خوام که نظر موافق بدم.چه توضیحیه جناب؟شما می خواین مستند بسازین؟

من چیزی که فهمیدم مراسم تقدیر از اصغره به همراه پخش مستندی که قراره بسازن و اکران فیلم هاش و به طور طبیعی یه سری چیزا که ممکنه بعدا اضافه بشه!به نظرم خیلی واضحه!جهان
---------------
تا جایی که من با قدکساز صحبت کردم، این قضیه در چند روز انجام میشهاز اولین روز هفته تا آخرین روز هفته فیلم ها در تالار مولوی نمایش داده میشه تا برسیم به آخرین روز که گذشته اکران میشه همراه با حضور خود فرهادی و سینما گردان و بالاخره تقدیر از فرهادی
شکور

سبا حق طلب پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 11:24

مرسی آقای شکوری.اگه یونی اجازه بده
مواااااااااااااافق

بشیری پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 11:40

با اینکه حق رای ندارم ولی موافقم...

سعید ایزدی پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 11:51 http://kafankhafan.blogfa.com

بنده به شدت موافقم و پایه هر کمکی هستم.
برا پست قبلی هم خواستم اس بزنم. ساعت 3 بود گفتم فردا که فرداش یادم رفت.

به مسئول حق رای جمعه 28 تیر 1392 ساعت 00:30

خانم جهانی. کسی که باید به شما لیست فعالین پروژه رو بده, مدیر پروژه هست.
میلاد سلیمی درمورد فیلمسازی اومد پیشم و گفت که میخواد چیز یاد بگیره. من گفتم خوب اگه میخوای چیز یاد بگیری, همراه خانم جهانی برو ببین چیکار میکنه, یاد بگیر! همین.
من این حرکت میلاد رو فعالیت در مسیر پروژه ام محسوب نکردم. میلاد برای ارتقای خودش قصد داشت که ببینه چه خبره و اینکه همراه شما آمد برای یادگیری خودش بود. نمیدونم شما چرا خلاف اساسنامه, به حکم و نظر خودتون, میلاد رو در پروژه ی من فعال محسوب کردید. اگه من میلاد رو در پروژه ی خودم فعال دیده بودم, خودم به شما اعلام می کردم. و اگه میلاد همراه شما برای پروژه ی من فعالیت کرده بود, شما باس به من میگفتید تا من با تشخیص مفهم فعالیت, به مسئول احراز حق رای، اسمش رو ارائه بدم.
در حال حاضر من اسم میلاد رو به عنوان فعال در اساسنامه اعلام میکنم نه در پروژه ی ساخت فیلم.


این مو از ماست کشیدن رو من فقط برای آموزش به دوستان انجام میدم وگرنه میلاد هم با اون گیس های ویز ویزی، و با این صحبت های عجیب و غریب اخیرش, بچه گلیه...
شکور-مسئول اساسنامه و مدیر اجرایی ساخت فیلم.

شکور جمعه 28 تیر 1392 ساعت 01:32

این پروژه یکی از روشن ترین مصادیق یک پروژه ی کانونیه
هم خیلی پروژه ی گنده ایه و نیروی زیادی میخواد
هم پشت قضیه احساس میکنم جوشش خوبی هست که همه دوست دارن رخ بده

مسئول اساسنامه

سلیمه رحیمی جمعه 28 تیر 1392 ساعت 13:38

شهر زیبا رو هم اکران کنین دوستان

همه ی فیلمهای فرهادی اکران میشه
قدکساز

جهان جمعه 28 تیر 1392 ساعت 13:54

بله!
درست میگید آقای شکوری!
معذرت میخوام.

سودابه باقری یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 12:59

کاملا موافق و هر کاری از دستم بر بیاد هستم

مرادپور دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 14:20

موافقم بسیاااااااار

ترابی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 23:20

موافق

حق رای داران این رای گیری دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 23:34

+
ترابی

مسئول حق رای

به مسئول وبلاگ سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 23:24

میتونید کم کم پست رو از حالت سنجاق خارج کنید!

مسئول حق رای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد