کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ادعای بزرگ یک فیلم کوچک: فیلم دهه شصتی ها!!!!

برای جلوگیری از هرگونه تبلیغ این فیلم ضعیف, مطالب را در ادامه ی مطلب میذارم...

 

 


http://www.arakmedia.com/admin/UploadImage/film_content/282.jpg
فیلمبرداری و تدوین و صداگذاریش خیلی خوب بود... شاید نمونه ی این نوع تدوین و صداگذاری خوب رو قبلا دیده بودم ولی فیلمبرداریش به ویژه قابهای معرکه اش واقعا خاص بود...برا همین به تیتراژ پایانی دقت کردم و بعله: تدوین صفی یاری و مدیرفیلمبرداری هم, تورج اصلانی... این اصلانی اصلا داره میره یه سمت معرکه ای از فیلمبرداری

ولی خود داستان, یه داستان بی مزه ی بیخود

اونم با ادعای «دهه شصتی» بودن

به عنوان یه دهه شصتی که زیر فشار های دوره ای مربوط به متولدین این دهه و مشکلاتی که خیلی هماهنگ با بزرگ شدنم داره برای کشور پیش میاد و بعد از گذشتن من از سن مربوطه, حل میشه, به شدت فیلم رو نفی می کنم...

و البته سیاه نمایی هم که میتونه جایزه ساز و جشنواره پسند باشه

چیز دیگه ای نداشت

موسیقی انتخابیش هم اصلا کمکی به فیلم نمیکرد و به نظرم جای خالی موسیقی پیدا بود

ولی یه سکانس خوشگل داشت...سکانس فریاد های بابک حمیدیان که هنرنمایی تدوین و فیلمبرداری و صداگذاری با هم بسیار نمود داشت

از نظر این سه گزینه فیلم قابل تاملیه ولی به صورت کلی, به نظرم ارزش اینکه بچه های کانون فیلم ببیننش رو نداره


شکور


اصلاحیه ی 25 تیر: یکی از برچسب ها حذف شد

نظرات 11 + ارسال نظر
سعید ایزدی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:18 http://kafankhafan.blogfa.com

منم از این فیلم اصلا خوشم نیومد. با اینکه با اشتیاق خیلی زیاد هم رفته بودم فیلم رو ببینم به خاطر تعرفایی که ازش می شنیدم.

راستش با تدوینش اصلا حال نکردم. از لحاض حرفه ای نمی تونم نظر بدم البته. ولی به عنوان یه بیننده عادی به شدت نوع تدوینش توی ذوقم می زد. به شدت. بعد از کمی که از فیلم گدشت فقط اعصاب خورد کن بود تدوینش.

ابوالفضل شکوری دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:22

فیلمی کوچک
حداقل اگر قسمت پایانی فیلم که مشخص کننده ی وضعیت دختر بود، توی فیلم نمی بود، می شد فیلم رو بیشتر پذیرفت. می شد یه فیلم پیام دار و نسبتا خوب ولی با اضافه شدن اون قسمت فیلم افت کرده
کلا فیلم خاصی نبود
الکی بزرگ کرده بودندش

کاظم فاضلی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 02:04

خیلی نظرت با من یکی بود راجع به این فیلم.
همه ی چیزایی که گفتی، فیلم برداری و تدوین واقعا نظر من رو هم جلب کرده بود در حین دیدن فیلم.
داستانش هم اصلا جالب نبود.
و به نظرم بهترین سکانس هم دقیقا همونی بود که اشاره کردی، که اگه اشتباه نکنم کات های کوتاه میخورد حرکات بابک حمیدیان.

اما با جمله ی آخرت مخالفم که ارزش دیدن نداشت :)) همین که فیلم برداری و تدوین توجه رو جلب میکنه کافی نیست برای اینکه یه کانونی فیلم رو ببینه، کافیه دیگه D:

نفسی بر ما بدم و زنده مان کن...
سبیلت را آرزومندیم
شکور :)

سارا حنانی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 07:21

خیلی بد بود
ولی حتی با این حال هم بنظرم نباید براش تگ "چرت و پرت" گذاشت؟این چجور تگیه آخه؟

سبا حق طلب دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 14:25

با سارا موافقم.
طرف کلی زحمت می کشه
برچسب چرت و پرت خ توهین امیز و در حد یک کانون فیلمی نیس پدر جانحد اقل تو وبلاگ

به حنانی و حق طلب سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 08:38

بیخیال بابا
هرچند باشه, عصبانی بودم از حروم کردن وقتم...
پاک میکنم که مثل جریان حسنی نسب شر نشه

شکور

سارا حنانی سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 14:43

والا من بیشتر از این جهت گفتم تگ مناسبی نیست که تگ برای اینه که بشه مطالب رو به طور جزیی تری به نسبت موضوعات،دسته بندی کرد
ولی "چرت و پرت " نمیتونه یه کلمه ی کلیدی برای یه پست باشه و مثلا بشه برای پست دیگه ای هم چنین تگی گذاشت

مسعود زرگر سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 15:57

بد ،بد و بد بود.

به خانم حنانی سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 20:59

از خدا پنهون نیست, از شما چه پنهون میخواستم ازین به بعد همه ی فیلم های چرت و پرتی که می بینم, با همین تگ, یه دسته بکنم...
به فکر «دری وری» هم بودم
ولی شر میشه
شکور

یا شاید به اسم مقوا:دی
حق طلب

طلایی چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 11:01

سلام دوست عزیز.اول اینکه شما خیلی کلی حرف میزنید ببخشید نقد میکنید اینکه نشد نقد دوم فیلم دهه شصتی ها منظور اینه که تولید وساخت این فیلم به عهده یه عده دهه شصتی بوده.سوم این فیلم هر چی باشه یه تفاوت اساسی بابقیه اثار سینمایی ایرانی داره اونم فضای اونه با دقت فیلم ببین ونقد کن.

به طلائی چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 23:12

شکورم
کی گفت که من نقد خواستم بکنم؟
این ها رو هرچی دوست داری فرض کن حاجی
ما ادعای نقد نداریم
درمورد دهه شصتی ها هم باس عرض کنم که من برداشتی که از پوستر دارم کردم
اگه چیز دیگه بوده, همچین برداشتی نکردم
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد