کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شلّه زرد و گردو و دارچین

موقع دعا بچه‌های کانون فیلم یادتون نره!

نظرات 12 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 21:00

سبا حق طلب یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 21:13

شکورم یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 21:42

ما داریم تو یه جامعه زندگی می کنیم
جامعه ی کانون فیلم
جامعه ای که یه عده توش به مسائل اسلام معتقدن و یه عده نیستن
یه عده روزه می گیرن و یه عده نمیگرن
یه عده نماز می خونن و یه عده نمی خونن
یه عده با حجابن و یه عده نیستن
قطعا یه عده هستن - مث من - که آرزو می کنن ای کاش همگی طرز فکر خودشون رو داشتن
ولی همه می دونیم که این ممکن نیست
و حتی اگه به افراط کشیده بشه, نوعی خودخواهیه
.
.
وسط این حرفا, من باز دارم خوبی این توصیف رو می بینم.
اینکه چقد خوب این عده ای که اینقد افکار و ضد و نقیض دارن, در کنار هم با آرامش و احترام متقابل, یه جامعه ی خوشگل رو تشکیل دادن
جامعه ی کوچیک کانون فیلم و عکس

شکور

جهان یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 21:57

امیر حیدری یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 22:58

حاجی من اذ عکس های مناسبتی خوشم میاد ولی تو خودت گفته بودی وبلاگ رو شلوغ نکنیم.

به قدکساز دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 00:57

و شعله زرد, تشدید دارد!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
آنچه مادر ما می پزد، تشدید ندارد
درضمن, اون تیکه ی سفیدی که روشه چیه؟ من به این شکل تاحالا ندیده بودم
شکور

ما هم با این غلظت مشدد ادا نمیکنیم این کلمه رو ولی گویا مردمی از بلادِ خراسان که گویا زادگاه این خوراک است بهش بهش تشدید دادن!
اون تیکه ی سفید هم نوشتم دیگه، گردوست!
قدکساز

سعید ایزدی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:20 http://kafankhafan.blogfa.com

با اینکه با شله زد حال نمی کنم.
ولی بسیار هم خوب.

توفیقی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 02:17

عکس از خودتونه؟
یعنی خودتون انداختید؟

با اجازه شما!
قدکساز

سبا حق طلب دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 22:06

هوس کردم

توفیقی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 22:48

خیلی هم خوب!
این شد یه عکس هنری.
نه تنها باعث شلوغی وبلاگ نمیشه، که گامی در جهت ارتقاء بخش "عکس" کانون فیلم و عکس برداشتین!

خواهش میکنم! همین فعالیت ما و دیگر دوستانه که باعث شده بخش عکسِ شبکه های اجتماعی ارتقا پیدا کنه! :)))
قدکساز

پیروزبخت سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 13:09

یه کار زشت رو چرا چندین جا تکرار میکنید!از خدا وغضبش بترسید شاید کسی دلش خاست خب!

3:)
قدکساز

توفیقی سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 13:34

یه بار که عکسی تو یه فتوبلاگ گذاشتم و بقیه نظر میذاشتن، یکی گفت فلو شدگی جلو تصویر چشم آدمو میزنه.
مثلا تو این تصویر، فلو شدگی گردوی جلویی، چشم آدمو میزنه؟
در مواقعی که عمق کانونی کمه ،تصویر کوچیک میشه و فوکوس رو یه نقطه خاص مشخص میشه، تار شدن بقیه اجزا تصویر چجور باید باشه که تو چشم نزنه؟

من خیلی حرفه ای نیستم ولی همین دیشب یه تجربه به دست اوردم. وقتی داشتم عکسی رو که از زولبیا بامیه های دیشب گرفته بودم میزاشتم واسه کاورم توی یکی از شبکه های اجتماعی، دیدم که هر کاری میکنم جلوی تصویر فلو داره و تو چشم میزنه! بعدش هم دیدم هرچی چپ و راست میکنم عکسو مشکل درست نمیشه پشیمون شدم!
فکر کنم باید جوری عکس گرفته بشه که فلوشدگی جلوی تصویر نباشه یا حداقل با یه طرفندی سوژه ی عکس رو بیشتر جلوه بدیم که این تارشدن خیلی تو چشم نباشه!
... ما فعلا آماتوری بیش نیستیم!
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد