کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به همه‌ی دوستانی که خوب بلدن بنویسن!

بحثی در جریان بود درمورد اهمیت وبلاگ برای جذب عضو جدید و اینکه اکثر کسایی که وارد وبلاگ میشن بیشتر گیج میشن تا این که آشنا بشن!

میخوام متنی نوشته بشه که هرکس وارد وبلاگ شد با خوندنش بتونه بفهمه که چه طوری عضو بشه!

این متن به صورت یه برگه ذخیره میشه ولی یه چیزی درست میکنم که همیشه بالای وبلاگ باشه و دیده بشه، روش مینویسم مثلا عضویت در کانون و اون لینکو ارجاع میدم به اون برگه!
خیلی ممنون!

نظرات 6 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 21:01

قبلا نظر خودم رو بهت گفتم

من فقط یه متن میخوام!
قدکساز

سبا حق طلب یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 21:07

آفرین

سعید ایزدی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:21 http://kafankhafan.blogfa.com

یه توضیحکی بده که می خوای از جهت ساختاری چجوری باشه من پایه نوشتنش هستم.

جور خاصی نیست، شما باید توی متنتون تازه واردها رو با نحوه عضویت و فعالیت تو کانون آشنا کنی!
قدکساز

milad سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 01:41

آقا پسر دختر خانوم اینجا اداره نیس
ما یه تشکل دانشجویی هستیم
اینجا مال خودته
راه عضویتتم 3تا کلمست "بیای کانون عضوی"
خوبه؟
یه عکسم بشه ضمیمه کرد از محیط کانون و بچه ها بهترم میشه

خیلی هم خوب! ولی فکر کنم باید بلندتر باشه و مفصل تر توضیح داده بشه!
قدکساز

milad سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 19:34

فکر میکنم اگه زیاد باشه حس و حال خوندنش نباشه
مثلا چقدر؟؟

نه اونقدر زیاد که از خوندن پشیمون بشن، نه اونقدر کم که ملّت فکر کنن هر کی هرکیه!
قدکساز

سبا حق طلب چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 00:05

من هم پایه نوشتن هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد