کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درباره وبلاگ

1- موضوعی با عنوان انتقال تجربه به دسته بندی های وبلاگ اضافه شده.

2- برای چندمین بار خواهش میکنم که نظری رو تأیید نکنید یا زیر نظر تأیید شده پاسخ نذارید، وگرنه به نظرم بهترین کار اینه که به نویسنده گان وبلاگ دسترسیِ نویسندگی داده بشه و فقط مسئول وبلاگ و معاونش دسرسی مدیریت داشته باشن!

3- اگر میتونید از گذاشتن پست‌هایی که ممکنه وبلاگ رو شلوغ کنن و فرصتِ بیشتر دیده شدن رو از پست های مهم تر صلب کنن خودداری کنید! مثلا اگر کارتون با یه کامنت یا پیام دادن به نویسنده‌ی خاصی حل میشه این کار رو بکنید!


با تشکر

قدکساز

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن قدکساز یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 15:51

من شنبه و یک شنبه و دوشنبه ساعت 1:30 تقریبا یه سر میام کانون اگه کاری باشه میمونم!

سارا حنانی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 22:50

من ب عنوان مسئول سابق همونطور ک قبلا هم میگفتم شدیدا موافق بند دوم هستم و فکر نمیکنم دسترسی غیر مدیریتی نویسندگان به مدیریت وبلاگ تعارضی با دمکراسی داشته باشه
و واقعا بند سوم رو هم درست میدونم،واقعا لزومی نداره بیایم تو وبلاگ بعضی پیام هایی رو بنویسیم ک فقط یه مخاطب دارن
ما هم ک خیلی دغدغه ی اینو داریم ک وبلاگ رسمی باشه و صرفا یه مکان مجازی برای خودمون نمیدونیمش و همش نگران قضاوت های بیرونی ایم
بنظرم رعایت این مورد خیلی کمک کنندس

به مسئول وبلاگ دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:30 http://kafankhafan.blogfa.com

در مورد شماره 3:
من با حرفت موافقم. ولی اگه منظورت اون پست منه. که فقط دو مخاطب داشت. من برای اینکه پستش کنم دلیل داشتم.
اونی که به تو نوشته بودم. به خاطر این بود که چند بار قبلش هم شکور گفته بود و هم خانم جهان ولی گوش نکرده بودی. برای همین کلی گفتم که اگه بازم گوش نکردی باقی بچه ها هم توی کامنتشون اعتراض کنند. یعنی می خواستم همه ببینند. به عبارت دیگر نامه سر گشاده بود.

در مورد اساس نامه هم. دقیقا می خواسنم همه ببینند. چون می خواستم سرش بحث کنم و اگه فقط به شکور می گفتم نمی شد این کار رو کرد.

سعیدم

منم با پست هایی که در نگاه اول مخاطبشون یه نفر هست ولی به منظور «نامه ی سرگشاده بودن» نوشته شده, موافقم

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد