کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

عضو گیری حتی در تابستان

سلام.من یکی از در باز کن ها م.(اصلا از  به کار بردن این واژه خوشم نمیاد اما  چه کنیم که خ با مزس)

روز اول که در تابستان گرم اومدم در رو باز کنم  در راهرو امور فرهنگی با خودم گفتم ای کاش در بسته باشه ومن الکی نیومده باشم وتا از شیشه بالای در کانونمون ،اتاق رو تاریک دیدم ،کلی ذوق کردم

در رو باز کردم.چراغ رو روشن کردم.باز کردن اتاق ،لوکیشن -هر چی شما بگی- حس باز کردن در فرهنگ به روی خودمون و مردم رو بهم داد-جای فامیل دور خالی- واقعا همین حس رو داد ها

پشت میز نشستم .کامپیوتر رو روشن کردم .پسورد یادم رفته بود.چند بار امتحان کردم و بالاخره درست از اب درومد.اخ جون.

یه کم آرشیو گردی کردم. چند دقیقه بعدهنوز کسی نیامده بود،  حتی از بچه های خودمون .با انگشتام رو میز می زدم. 

یه دفعه یکی درو باز کرد و گفت:

سلام.من می خوام عضو کانون بشم!!!

 

 هدف از این مقدمه گفتن چند نکته هست حالا که بحث معارفه کانون به ورودی های جدید داغه.

قدیمی های کانون یکی یکی دارن از دست میرن و میرن دنبال زندگیشون

ورودی های خوب داریم اما نمی دونیم انگیزه تک تکشون از عضویت در کانون چیه؟سرگرمی،یادگیری هنر  یا ابقای کانون هم براشون مهمه؟این مساله تاریخچه کانون رو هرکی میشنوه شوری - در فرهنگ لغت به کسی که به او حس شور آفریدن دست میده ،گفته می شود- میشه.

عضو گیری نباید فقط برای معارفه سالی یکبار اینقدر مهم باشه.باید همه سعی کنیم در این زمینه.چند وقت پیش پیشنهاد سمتی در این مورد داده شد که من هم مخالفشم .قرار بر این شد که به جای قانون اضافه کردن لینکی به وبلاگ اضافه شه به اسم عضویت در کانون که جلوی چشم باشه.به نظرم تابستان که کار ها کمتر است افراد علاقه بیشتری به پیگیری علاقه مندی هاشون و عضویت و فعالیت در کانون ها دارند و میان تو گوگل و سرچ می کنند فیلم و عکس و به کانون ما بر می خورند.خ مهمه که تو اون لحظه که وبلاگ ما رو می بینند عبارت عضویت جلوی چشمشون باشه.این موضوع رو لطفا پیگیری کنید.حتی می تونیم لوگویی در اینباره داشته باشیم.

در این راستا قرار شد که کارهای کانون رو به شکلی نمایش بدیم بخشی رو دیوار یا یک البوم.من می خوام مدیر اجرایی این کار بشم.البته افراد زیادی به این کار علاقه نشون دادند.نمی دونم هرکی باید اکی بده تا مراحلش طی بشه ،به من بگین.


واما پیشنهادی دارم برای کسی که کلیپ کانون رو می سازه که خب هر موقع معلوم شد کیه به ایشون می گم.





نظرات 12 + ارسال نظر

خانم حق طلب لطفا قسمت بیشتری از این پُست رو توی ادامه مطلب قرار بدید!
مرسی

اقای قدکساز ترجیحم این بود که روی صفحه تا اینجا که می گم من می خوام عضو کانون بشم باشم.یه چیز شبیه سریال تی وی یه یه جا تموم می کنن که جذاب تر باشه و ترغیب کنه به خوندن ادامه مطلب.اگه میشه عوض نکنم ؟
حق طلب

سعید ایزدی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 15:42 http://kafankhafan.blogfa.com

منم با حرفای شما درباره اضافه شدن لینک موافقم. چون خود من وقتی می خواستم بیام کاملا گیج بودم. و اگه توضیحات خانم باقری نبود فکر کنم روند اومدنم توی کانون خیلی عقب می افتاد.

جهان یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 15:45

با گذاشتن لینک موافقم!
کار جالبیه!
میشه بعدا بهشون ایمیل زد و به صورت خلاصه یه چیزایی از کانون گفت تا دستشون بیاد قضیه چیه!
جالب بود!

سبا حق طلب یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 16:03

الان تقریبا نصف بیشتر مطلب در ادامه مطلبه ها.ایا لزوما باید 70 درصد مطلب رو در ادامه مطلب بزاریم؟

درصدی که توی ادامه مطلبه مهم نیست! مهم درصدیِ که هر پُست از صفحه اصلی میگیره! البته شاید بردن بخشی از این مطلب به ادامه مطلب به اون بخشیش که توی صفحه اصلیِ لطمه بزنه! طبق سلیقه خودتون هم کاری خواستید بکنید!
قدکساز

سبا حق طلب یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 16:26

الان تو صفحه وبلاگ هستن کسانی که به اندازه من فضا را اشغال کرده باشن و
بهتره فضای بیشتری به ادامه مطلب برده شه.اما به نظرم اینو بسپاریم به خود نویسنده مگر جاییکه واقعا لازمه

خاقانی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 19:36

پس حکایت ورود من رو نوشتید!
منم فکر می کنم لینک می تونه کمک کنه. همیشه گفته شده که ملاک عضو بودن در کانون فعالیته ولی خودم قبل از این که حضوری بیام گیج بودم. لینک عضویت می تونه برای بچه هایی که به کانون علاقه مندند ولی از اول نمی دونن چه کار کنند مفید باشه.

شکور یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 21:07

از یه ماه پیش درمورد لینک و پیج بخصوص برای عضویت با مسئول وبلاگ صحبت کرده بودم...اونچه مهمه اینه که از نظر فنی ابتدای وبلاگ باقی بمونه

درضمن, برای عضوگیری, ما کارهای دیگه ای مثل اکران خاص هابیت و برگه های نظرسنجی رو هم داشتیم
همچنین در جریان باشید که نتایج نظرسنجی رو اعلام خواهم کرد که زحمات زرگر بزرگه...
شکور

سارا حنانی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 22:42

توفیقی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 22:52

عالیه
از این لینکای گنده که گوشه وبلاگ میذارن، رنگاش عوض میشه:

عضویت در کانون فیلم
الان کلیک کنید....

دیگه هر نابینایی هم میبینه!!

:)))))
نه به این جلفی ولی یه چیز خوب و شکیل و تو چشم برو میسازیم!
قدکساز

پیروزبخت سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 13:15

یشنهاد خوبیه فقط لدفن ی جوری طراحی بشه ک شبیه این سایتا و وبلاگایی نباشه ک تا باز میکنی عضو شوید میاد حس مزخرفیت نسبت به اون سایت یا وبلاگ در مخاطب ایجاد میشه
خلاصه به نحوضایع تو چش نباشه دیگه

مرادپور دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 12:58

پیشنهاد خیلی خوبی بود!!!

golnaz چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 09:53

mamnon misham age barnameha ro be man email conid;)


قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد