کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مسئول وبلاگ و مسئول اساسنامه

مسئول وبلاگ: من خودم رو یه فعال در زمینه وبلاگ می دونم. ولی هر چی صبر می کنم هیچ لیستی از جانب شما به عنوان فعالین توی وبلاگ نمی بینم. اگه میشه زودتر اعلام کنید لیستتون رو. 



مسئول اساسنامه: یک دکترین خانم جهان مطرح کرده بودن با این مضمون که بهتره حدنصاب توی تابستون، به دلیل کمتر بودن اعضای نهاد تصمیم گیری، کمتر بشه. به نظرم جا داره حالا که قانون معیار حق رای توی تابستون عوض شده یک صحبتی دربارش توی وبلاگ داشته باشیم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 10:53

میخواستم همین الان پست بذارم

شکور یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 21:09

یامه که یه پست درموردش گذاشتم ولی مشارکتی نشد
ولی باس خودم بگم ازونجایی که حد نصاب برای رای گیری وبلاگی, نسبتی از حق رای داران هست, خود به خود با کاهش تعداد حق رای داران, حد نصاب هم کاهش پیدا میکنه
حد نصاب رسمیت جلسه هم که تو تابستون اصلا موضوعیتی نداره برای همین اصلا موضوع این پیشنهاد خود به خود در حال وقوعه

شکور

جهان یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 23:57

حرفای آقای شکوری کاملا درسته!

سعید ایزدی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:48 http://kafankhafan.blogfa.com

نه اشتباه شد که البته خودم اشتباه نوشتم.
منظورم این بود که نسبت که برای حق رای گذاشتیم که یک چهارمه بشه یک سوم یا یک دوم. تا تعداد حد نصاب بره بالاتر.

برای چی؟! خوب وقتی فعالین کم میشن, حد نصاب هم کم میشه دیگه
برای حفظ عدالت, ما راهکار فعال محسوب شدن رو سهل تر کردیم
چه دلیلی داره که بیایم حد نصاب رو هم سخت تر کنیم؟!
شکور

جهان دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 11:36

اون موقعی که این موضوع به ذهن من رسید وقتی بود که تقریبا یکی دو روز از شروع ترم تابستون گذشته بود و من براساس سال گذشته فکر میکردم که خب معیار فعالیت مثل سابق اگر قراره باشه تعداد فعالین کاهش پیدا میکنه و از طرفی هم چون بچه ها در طول سال تحصیلی که کانون فعالیت بیشتری داره به وبلاگ کمتر سر میزنن و رای میدن و اگر هم سر بزنن مدت ها از زمان پست رای گیری گذشته و کس ی دیگه تمایلی به رای دادن نداره نگران بودم که رای گیری ها فقط با 2 یا 3 نفر حداقل حد نصاب و یا حتی با 2 یا 3 نفر رای دهنده به تصویب برسه که خب وجهه ی خوبی نداره!
اما همین که از ترم تابستون چند روز بیشتر گذشت، هم معیار فعالیت ساده تر شد(از همه مهم تر شرکت تو وبلاگ هم فعالیت محسوب شد) و هم ایده سنجاق کردن که به روال تبدیل شد و خودشو نشون داد و دیدم که چقدر با این حرکت مشارکت بچه ها تو رای گیری ها بیشتر میشه، خودم هم کم کم متوجه شدم که دیگه نگرانی ای وجود نداره و نه تعداد فعالین کاهش پیدا کرده و نه تعداد رای دهندگان بلکه با طولانی کردن مدت زمان رای گیری و این حرکت خوشگل سنجاق کردن تعداد شرکت کنندگان بیشتر هم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد