کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لیست کاندیدهای مدیر اجرایی جلسه معارفه

سلام به بجه های کانون
در مورد جلسه معارفه خانم ها جهانی پور، ترابی و پیروزبخت اعلام آمادگی کردند. البته پیرمرد هم یه لبخند لایتی زده که نمیدونم یعنی هس یا نه.
به هر حال تا امشب هرکسی غیر از این دوستان علاقه داره، کاندید بشه.
درضمن نظرتون رو در باره تعداد روزهای رای گیری هم بگید. به نظرم 10 روز زمان مناسبی برای رای گیری فردا باشه.

نظرات 12 + ارسال نظر
جهان شنبه 22 تیر 1392 ساعت 13:43

چون رای گیری ها سنجاق میشه 10 روز خوبه

سنجاق شدن به اختیار رای گیرنده است.
شکور

شکورم شنبه 22 تیر 1392 ساعت 14:27

من یه گزینه رو در کنار گزینه ها به رای میذارم:
هر کسی که میخواد مسئول این پروژه بشه, با الزام شدید شدید شدید به هماهنگی و حتی گوش شنوی از «بنده».
یعنی یه تیم دو نفره از من و فرد دیگه...
علت اینکه من مدیر اجرایی نمیشم برا اینه که احتمال میدم یهو اون موقع نتونم حضور فیزیکی داشته باشم.
و علت اینکه یه نفر رو به خودم سنجاق می کنم, تجربه از دو معارفه ی قبلی و عدم رضایت کامل از مسئولین هست.
گزینه: مدیر اجرایی یه تیم دونفره از من و یکی دیگه با الزام به مشورت و حتی گوش شنوی یه نفر دیگه از بنده

شکور

سعید چ.ع شنبه 22 تیر 1392 ساعت 14:35

من هم هستم.

آورین

شکور شنبه 22 تیر 1392 ساعت 14:54

اگه چراغ مدیر اجرائی بشه, نیازی به اون قضیه ی سنجاق شدن نیست
به غیر از چراغ, اگه کس دیگه بخواد مسئول بشه, من گزینه ی سنجاق شدن رو به رای میذارم ولی با این توصیف از بین گزینه هایی که حس میکنم الان وجود داره, خودم به چراغ بدون سنجاق شدن به شکور, رای میدم


شکور

چه حس منفی بدی از این کامنت بهم دست داد!

قبل از اینکه این کامنت رو بخونم و محرکی بشه برام، داشتم روی تصمیمی که الان گرفتم فک میکردم.

خب یکی از مهم ترین دلایلی که من کاندیدای مدیر اجرایی معارفه شدم به خاطر نارضایتیم از معارفه ی پارسال بود!
به نظرم معارفه ی سال گذشته اگر به خاطر حضور و توجه چند نفر از بچه ها به غیر از خود مدیر اجرایی نبود حتی به اون شکلی که برگزار شد هم برگزار نمی شد!
به نظرم رسید که اگر مدیر اجرایی، صرفا شخصی بود اهل پیگیری که بعضی از کارها رو به موقع تر انجام میداد و نمیذاشت برای روزهای نزدیک به معارفه ، شکل معارفه ی کانون فیلم بهتر انجام میشد!

اونجا بود که پیش خودم گفتم کاش کسی مدیر اجرایی مسئله مهمی مثل معارفه میشد که کارها رو زودتر از دقیقه نود انجام میداد!

من نمیخوام بگم صد در صد کار تهمینه تو معارفه سال پیش بد بود اما مطمئنم اگه صرفا یکم پیگیرتر بود کارها بهتر و به موقع تر انجام میشد!

به خاطر اینکه خصوصیت پیگیرتر بودن رو توی خودم بیشتر میدیدم با خودم گفتم کاندیدای معارفه بشم که اگر رای آوردم مطمئن باشم از خودم که قطعا پیگیر کارها در وقت مناسب خودش هستم و اگر بر فرض توی خودم خلاقیتی برای بهتر انجام شدن معارفه نمیبینم حداقل ایده های بچه هارو برای به ثمر رسیدن به خوبی مدیریت کنم!

تا یکی دو ساعت پیش که آقای چراغعلی کاندید بشن هم همین نظر رو داشتم چون از نظرم حتی از دو گزینه دیگه در زمینه پیگیر بودن برای کارها مناسب تر بودم!
اما حالا که آقای چراغعلی کاندید شدن خیالم راحته!
چون هم فرد مسئولیت پذیری هستن و هم شخصی مدیر و مدبر و البته نسبت به من بسیار خلاق تر و البته گویا نیازی به سنجاق شدن هم ندارن! :)
به خاطر همین من دیگه دلیلی نمیبینم که کاندیدای مدیر اجرایی معارفه باشم چون شخص دیگه ای در کنار من کاندیده که در زمینه پیگیر تر بودن بیشتر از من نباشه کمتر نیست!

در نتیجه به نفع آقای چراغعلی انصراف میدم! :)

امیدوارم معارفه ای بهتر از سال های قبل پیش رو داشته باشیم!

جهان
ــــــــــــــــــ
! شکورم... چرا باس ناراحت کننده باشه؟
من تو لیست کاندیداها, چراغ رو مناسب ترین گزینه برای این مسئولیت می بینم. شما هم خوبین ولی چراغ بهتره.
خوب برا چی باس ناراحت کننده باشه؟ یعنی اینکه به نظر شکوری, چراغعلی برای همچین حادثه ی مهم و استراتژیکی!! بهتر از خانم جهانی پوره, و بخواد برای رای آوردن چراغ, تلاش بکنه, باس باعث ناراحتی شما بشه؟ من که تعارف ندارم که! همونطور که قبلا تو وبلاگ و امروز تو کانون گفتم, شما به همراه ترابی, قدکساز, یوسف دوست, مرادپور, از کسایی هستید که کانون رو باید به نسل بعد برسونید و اهمیت شما رو می دونم ولی در عین حال اهمیت این اتفاق رو هم می دونم و انقد برام این اتفاق مهم هست که مدیر اجرایی شدن چراغعلی پیرمرد رو از شما قابل اطمینان تر می دونم.
و همچنان نمیدونم چرا باث ناراحت کننده باشه؟
شکور
--------------------------
حیدری ام

تو نگاه اول منم مثل همه مسلما دوست ندارم این طور سوء تفاهم ها در کانون باشه ولی وقتی میبینم بچه ها حتی وقتی ناراخت هستند به راحتی دلخوریشون رو بیان میکنند و نمیذارن دلخوریشون کهنه بشه بسیار خوشحال میشم. یه آفرین هم شکور داره که به سرعت جواب کامنت رو داد و جلوی پیشرفت سوء تفاهم رو گرفت.
حیدری

شکور شنبه 22 تیر 1392 ساعت 23:11

1- در مورد زمان پیشنهاد خاصی ندارم
2- یه بحث اساسنامه ای رو من اینجا شفاف می کنم:
الف- نداشتن پروژه ی کانونی در تابستان یک عرف است
ب- پروژه ی معارفه پروژه ای است که در تابستان شروع و در سال تحصیلی آغاز میگردد
ج- انجام پروژه ی معارفه به عنوان یک پروژه ی کانونی, یک مصداق منطقی از جوشش کانونی است مخصوصا اینه در جلسات بسیار مهم پیش از تابستان مورد بحث قرار گرفت
د- عرف خاصی درمورد پروژه ی معارفه وجود دارد که امکان رای گیری برای تابستان به عنوان یک پروژه ی کانونی در مورد آن به نظر جاری می رسد

در نتیجه به نظر می رسد که این پروژه می تواند به عنوان یک پروژه ی کانونی مورد رای گیری قرار گیرد.

شکور-مسئول اساسنامه

پیروزبخت یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 04:32

بنده در خدمت اقای چراغعلی خواهم بود

جهان یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 11:03

عجیبه!
من به پاسخ آقای شکوری جواب دادم!
چرا جوابم نیست؟؟؟
به هر حال!
دیشب هم تو پاسخ گفتم!
به من فقط حس منفی منتقل شد!
اگر حس ناراحتی عمیقی منتقل شده اشتباه از الفاظ بوده!
مسلما آقای چراغعلی با 4 سال سابقه از من با 2 سال سابقه ی نصفه و نیمه خیلی بهترن و من هم به خاطر همین انصراف دادم!
من فقط خواستم اون حس منفی تو دلم نمونه!

o.O

قدکساز

منم نمیدونم چرا پاسخم حذف شده!
من بازم میگم من هم معتقدم آقای چراغعلی بهترن!
به خاطر همین انصراف دادم!
برای منم معارفه کانون مهمه!
همونطور که تو حرفام گفتم!
اون حس منفی من شامل یه حس منفی بد بینی و بی اعتمادی نسبت به خودم بود که شاید دارم اشتباه میکنم و سه شنبه میتونه رفع بشه

جهان

ترابی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 13:33

من تا چهاردهم ، پانزدهم شهریور تهران نیستم
اعلام آمادگی من برای مدیر اجرایی در صورت نبود داوطلب و الان که کسایی هستن که هم حضورشون و هم قابلیتاشون از من خیلی بیشتره برای کمک کردن به اون هاست
روی کک من شدیداحساب کنید

به مسئول اساسنامه یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 18:45

حیدری ام حاجی

الان که همه کاندیدها به نفع چراغ رفتن کنار گمون کنم رای گیری لازم نباشه. نه؟

به دبیر یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 21:18

به نظر من رای گیری نیازه زیرا اگه گزینه کمتر از حد نصاب رای بیاره, انتخاب شدنش از بیخ رد شده و حتی میشه اینطوری تفسیر کرد که کانون اجازه ی اجرای پروژه توسط این فرد بخصوص رو نمیده

از نظر تفسیری من هم بگذریم, با توجه به اینکه پروژه, کانونی تلقی شده, انتخاب مدیراجرایی کاملا باس پشتوانه و مشروعیت کانونی داشته باشه
البت جایی از اساسنامه درمورد اینکه مدیراجرایی باید به رای گذاشته بشه نیومده ولی این کاملا یه عرف محکمه که حداقل درمورد مراسم های معارفه, مدیراجرایی این اتفاق مهم, باس مشروعیت کلان داشته باشه

شکور - مسئول اساسنامه

امیر حیدری یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 22:54

با نظر تفسیریت موافقم. خوب بود آفرین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد