کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین: پیشنهاد عملیاتی به مسئول وبلاگ و البته پیشنهاداتی برای کم کردن مسئولین

پیشنهاد دارم موضوع جدیدی به اساسنامه (اصلاحیه:) وبلاگ اضافه بشه به نام «انتقال تجربه» 

تا حالا پست خانم طلاکوب درمورد ثبت نام و پست من درمورد اکران در مولوی, کاملا برای انتقال تجربه بوده 

به نظرم بعد از ایجاد این موضوع, به صورت عرفی سعی کنیم که مدیران و مسئولین پست هایی با این موضوع بذارن و اگه دیدیم که عرف نمیتونه اونها رو به نوشتن این گونه پست ها که به انتقال تجربه خیلی کمک میکنه ملزم کنه, حتی می تونیم به الزام اساسنامه ای و به وجود آوردن یه سری ضمانت اجرا هم تمسک بجوئیم... 

 

 

درمورد ساختار بروکراسی کانون هم همزمان با طرح مفصل اصلاحی اساسنامه دنبال ادغام مسئولیت ها هم هستم 

تا الان به این نتیجه رسیده ام که مسئول احراز حق رای, زیر مجموعه ی مسئولیت اساسنامه بشه. مسئول کتابخانه و کامپیوتر و حتی آرشیو هم زیرمجموعه ی مسئول لوکیشن.. این افراد دیگه نیازی به رای گیری برای انتخاب شدن نداشته باشن و خود مسئول اصلی, یه سری مسئول پایین تر برای مسئولیت های زیرمجموعه ی خودش انتخاب کنه...  مثل دربازکن ها که مسئول لوکیشن انتخاب می کنه  

 

شکور


(اصلاحیه ی 22 تیر: الان که دارم تابلوی کانون رو می بینم, ادغامی که در نظر داشتم به این صورت بود:

1- مدیریت مالی

2- کتابخانه زیر نظر لوکیشن

3- حق رای زیر نظر اساسنامه

4- آرشیو زیر نظر کامپیوتر)

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید ایزدی شنبه 22 تیر 1392 ساعت 02:49 http://kafankhafan.blogfa.com

خط اول منظورت این نبود که به وبلاگ اضافه بشه؟

به نظر من که خیلی خوبه فعلا عرفی این کار رو شروع کنیم. چون من به شخصه همجین کاری رو توی انجمن خودمون انجام دادم و خیلی هم به درد بخور بوده.

در مورد کم شدن مسئولیت ها تا حالا بحثی صورت گرفته یا نه؟ من می خوام با حرفت مخالفت کنم. ولی می خوام ببینم قبلا حرفی زده شده یا نه؟

منظورم وبلاگ بود که اشتباه لپی کرده بودم. درستش کردم

مسئولیت ها کم نمیشه بلکه انتخابات مسئولین زیرمجموعه ها کنسل میشه
به طور مثال, مسئول اساسنامه, یکی رو برای احراز حق رای انتخاب میکنه نه اینکه دیگه برای این سمت یه مسئولیت ویژه مستقل داشته باشیم که براش یه رای گیری مجزا انجام بشه
تا حالا دراین مورد بحثی نشده بود چون اصلا تاحالا پیشنهاد نشده بود
به نظرم 2 مسئولیت اساسنامه, مالی بسیار بزرگن و مسئولین لوکیشن هم کاملا مربوط به کتابخانه و کامپیوتر
آرشیو هم یه مسئولین خیلی منفعلیه
به نظرم توازنی در تقسیم مسئولیت ها نیست
اگه سه مسئول کلی داشته باشیم یعنی اساسنامه, مالی و لوکشین و بقیه ی سمت ها, بر حسب وظایف, زیرمجموعه ی اینها باشن, یه توازن اهمیتی بین این سمت ها وجود داره دیگه

شکور

جهان شنبه 22 تیر 1392 ساعت 11:46

من از ادغام مسئولیت ها خوشم نیومد.

سبا حق طلب شنبه 22 تیر 1392 ساعت 16:51

با کتا بخانه زیرنظر لوکیشن موافقم اما با 3 و 4 نه.مسوول اساس نامه به اندازه کافی مسوولیتش سنگین هست که پیگیر مسوول حق رای نباشه.
ارشیو زیر نظر کامپیوتر که اصلا ربطی نداره.چون کارشون اصلا تداخل نداره که ...
باید فکر کرد که این روند کارو ساده تر می کنه؟به نفع اعضای کانونه یا بالسویه هستش؟
کدوم روش انگیزه و شور بیشتری ایجاد می کنه ؟

سعید ایزدی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 03:04 http://kafankhafan.blogfa.com

من بحثم رو در این زمینه مطرح کنم؟
البت فک کنم اگه بنا به مطرح کردن باشه پست مناسب تره تا توی کامنت.

دلنــاز طلاکوب یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 12:53

با زیر مجموعه شدن کتابخانه به لوکیشن مخالفم! درسته در فضای مشترکی هستن ولی به نظر من ماهیتاً متفاوتن. با بقیه ادغام ها موافقم.

به همگی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 21:22

بحث های مفصلی بین طرفداران ادغام, یعنی من و چراغ و سایرین درمورد این مسئله رخ داد
با توجه به نظرات متفاوت و بحث های متعددی که داره در این رابطه میشه, من بحث های رخ داده شده و علت های این پیشنهاد رو در یک دکترین مفصل عنوان خواهم کرد تا نتیجه ی بحث های وبلاگی بشه تصمیم نهایی درمورد این پیشنهاد
ولی در انتها باید عرض کنم که این پیشنهاد (برخلاف بعضی پیشنهاد هایی که میدم و خواهید دید) اصلا یه پیشنهاد خیلی بنیادین و ضروری نیست و اگه حس کردم مقاوت در مقابلش زیاده, بیخیالش میشم

هدف اصلی از این پیشنهاد, جلوگیری از تفکیک های بی هدف و تجمیع مسئولیت های مربوط و همچنین شکیل کردن اساسنامه و جلوگیر از بروکراسی اضافی و کوچک کردن بروکراسی کانون بود.

شکور-مسئول اساسنامه

سعید ایزدی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 23:54 http://kafankhafan.blogfa.com

lمنتظر دکترینت هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد