کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اندراحوالات اکران


فکر میکنم سومین اکران اون هفته ی کانون بود. یه هفته پرکار و شلوغ.

دوست داشتم فیلمو ببینم؛ از زمان پخش کلیپها، تو سالن نشستم.

تصویر یکم نویز داشت. اطلاع دادیم ؛ بچه ها رفتن بالا تا درستش کنن.


 

 
 

صدای آقای فرامرزی از پشت میکروفن اومد : باز هم مشکل همیشگی با سیستم صوتی تالارهای دانشگاه شهید بهشتی

تصویرکم بود،صدا هم اضافه شد! این مشکلات عادی بود،میدونستم که سریع درست میشه.

چند دیقه گذشت

هی گذشت

گذشت و گذشت

خبری نشد!

چون برای دیدن فیلم اومده بودم ، حس انتظار از دید تماشاگر برام قابل درک بود

و از طرفی چون عضو کانون بودم، بی قراری مدیراجرایی رو خوب احساس میکردم...

با شنیدن عبارت "دوستان ببخشید"، خودمو برای پخش فیلم آماده کردم اما صحبتش ادامه داشت:


- دوستان ببخشید، کسی اینجا لپ تاپ داره؟


برق از سه فازم پرید!

انتظارشنیدن هر چیزی رو داشتم:اعتراض، خنده یا...

یه نگاه به جمعیت انداختم، سکوت محض...

این سکوت بیشتر منو میترسوند


یکی از بین جمعیت دستشو برد بالا گفت: من دارم، ولی خاموشه!!


این بار من بودم که خندم گرفته بود

.

.

به کمک دوستان پشت پرده چند دیقه بعد فیلم شروع شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
سلیمه رحیمی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 00:16

من بودم! فکر نمی کردم حرفم خنده دار باشه. فقط میخ واستم بگم یه چند دقیقه ای طول می کشه که بالا بیاد

خنده نه از سر این حرف
به خاطر شرایط موجود.
توفیقی

جهان پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 23:34

شکور شنبه 22 تیر 1392 ساعت 04:10

چه اکرانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرامرزی مدیراجرائی بود؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اینطوری کرده؟!!؟؟!؟!؟!؟
عجب کاری!!!! این خیلی بده...
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد