کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقد فیلم فارست گامپ

امروز نقد فیلم فارست گامپ تشکیل شد. 

جلسه و صحبت هایی که شد خوب بود. در کل برای اولین جلسه نقد خودم رضایت بخش بود. 

ولی انتظار داشتم که حداقل افرادی که جلسه قبلی بودند این جلسه هم شرکت می کردند. 

از تمام کسانی که امروز بودند و حرف زدند هم کمال تشکل رو دارم مخصوصا دو عضو جدید. 


فعالیت :

مدیر اجرایی: ایزدی 

نظرات 3 + ارسال نظر
سبا حق طلب سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 23:08

خواهش می کنم.
جلسه صمیمی بود و بهترین دیالوگ این جلسه این بود.شما گفتی اول هرکی نقد و بررسیشو بگه راجب فیلم بعد خانم بشیری گفت:
فیلم خوبی بود
شروع نقد یوسف دوست یاری رسان بود ، پایان نقد داشتیم دیگه دوگروه می شدیم و راجب فیلم بحث می کردیم:
ماباهم
و
یوسف دوست و شخص دیگری که اسمشون رو نمی دونم
البت با اغراق نوشتم

هرچند بررسی فیلم منو بیشتر گیج کرد اما دست شما درد نکنه
جالب می شد اگه چیزهایی که گفته شد رو خلاصه می نوشتیم تو وبلاگ

آره واقعا شروع یوسف دوست خیلی خوب بود. من قبلش همش نگران بودم که نکنه همه یه نظر داشته باشند و جلسه تک بعدی جلو بره که اینجوری دوست نداشتم.

چرا گیج شدن؟

همون اول قصد نوشتن داشتم. ولی هم شکور لبتاب رو گرفت و هم یکم بحث ها منحرف شد. از خود فیلم کامل خارج شد. برای سری های بعدی حتما می نویسم و تو وبلاگ می ذارم.
ایزدی
------------------------------------------------------------------------
سر اعمال غریزی فارست گامپ یا غیر غریزی!مساله این است.
یه کم ارزش شخصیت فارست برام پایین اومد بعد نقد
هنوزم دیر نشده اگه بخواین
حق طلب

خاقانی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 12:10

به.سلام عضو جدید
سبا حق طلب

دلنــاز طلاکوب چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 22:01

عذرخواهی می کنم که نتونستم بیام! :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد