کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه ی تحلیل و نقد درمورد فیلم ها-این هفته: 28هفته بعد

  این پست تا سه شنبه بعد از جلسه در ابتدای وبلاگ سنجاق شده و باقی خواهد ماند.

من اهل فیلم های خشن صرف مخصوصا زامبی نیستم ولی این یکی فرق داره...برای شناخت بیشتر فیلم می تونید به این پست هم نیگاهی بیندازید: اینجا      این هفته اگه 5 نفر روز سه شنبه باشن، ساعت دو این فیلم را تحلیل خواهیم کرد. چه کسانی برای این فیلم خواهند آمد؟؟؟

از 12 تا 2 هم مث اینکه ایزدی میخواد تحلیل باقی مانده از فارست گامپ رو اجرا کنه...شکور.مدیر اجرایی

عکس در ادامه ی مطلب:

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سعید ایزدی یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 19:25 http://kafankhafan.blogfa.com

من میام.
البت من خودم فردا تو وبلاگ اطلاع رسانی می کنم.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 21:53

سلام
عباس یا خیلی فیلم زامبی ندیدی یا که نمی دونم چی بگم
واقعا فیلم خیلی خوبی در مورد زامبی نبود اصلا ما زامبی نمی دیدیم شاید ادم خوار بودن . زامبی هام باید ساخته بشن مثل شخصیت یک میوه فروش یا یه دکتر ....ولی تو این فیلم زامبی ساخته نشده بود .فقط توی یه صحنه که خانم دکتر با فرمانده اوایل صحبت میکردن داش یه چیزایی می شد ولی ادامه پیدا نکرد. اونایی که سریال والکینگ دد رو دیده باشن بهتر میفهمن من چی میگم
البته درست میگی عباس سکانس اولش فوق العاده بود
ا

به نظرم تو این فیلم، بر اساس فیلم های فت و فراوونی که درمورد زامبی ها ساخته شده، وجود و نحوه ی پیدایش و این حرفا درمورد زامبی، پیش فرض قرار گرفته و حالا تو این بستر که با فیلم های دیگه به وجود اومده، یه فیلم دلهره آور ساخته شده. الزامی به اینکه همه ی فیلم های زامبی بیان همه چیز رو از اول بگن نیست.
نه من 3-4 تا بیشتر زامبی ندیده ام و بقیه اش رو فقط جلو کشیدم از بس که احساس کردم چرت و پرتن. ولی این یکی خیلی از نظر کارگردانی و هارمونی و ... من رو گرفت. سکانس اول فوق شاهکار و بقیه اش، درست و درمونه...
شکور

بشیری یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 22:31

منم میام.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 01:33

ببین عباس راست میگی بجز چند تا فیلم که الان اسماشونو یادم نمیاد و سریال فوق العاده وکینگ دد بقیه مزخرفن
ولی اگه بشه پیش فرض قرار بدیم که خیلی فیلمسازی اسون میشه حالا شاید بشه تو فیلم های چند قسمتی مثلا سه گانه ها پیش فرض برای قسمت های بعدی قرار بدیم ولی برای تک فیلما اصلا ابدا به هیچ وجه به هیچ وجه من الوجوح هر فیلم باید دنیای خودشو بسازه
تازه پیدایشش بی خیال اصلا اصول زامبی ها رو رعایت نکرده تو فیلم
ولی بله من سکانس اولشو شاهکار می دونم واقعا می گم
گارگردانی هم خوبه ولی مشکل من تو فیلمنامه هست که افتضاحه

سعید ایزدی دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 01:45 http://kafankhafan.blogfa.com

به نظرم بهتر بود این بحث ها رو می ذاشتید توی جلسه نقد مطرح می کردید.

سعید ایزدی دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 01:49 http://kafankhafan.blogfa.com

آقا این رو دیگه چرا سنجاق کردی اول وبلاگ. اگه بخوایم همین جوری شروع کنیم. منم جلسه 12 تا 14 رو می خوام سنجاق کنم. خانم طلاکوب هم کلاس عکس رو. خانم باقری هم وظایف مربوط به لوکیشن رو.
این که رای گیری ها اول باشه هیچ شکی توشون نیست. ولی دیگه سنجاق کردن اینا واقعا زیاده رویه.

شما مثکه شیوه نامه رو نخوندی...
اول اون رو بخون بعد بگو که زیاده رویه...
مطابق با شیوه نامه، این جور مسائل، ثبت نام ها و رای گیری ها تا پایان مهلتشون می تونن سنجاق بشن.
تو هم می تونی جلسه ی دوازده تا چهارده رو تا تموم شدن جلسه ات سنجاق کنی
خانم طلاکوب هم تا انتهای ثبت نامش می تونه سنجاق کنه
ولی خانم باقری نمی تونن وظایف مربوط به لوکیشن رو سنجاق کنن
من دارم مطابق با شیوه نامه عمل می کنم پسرم

شکور

به قربانی دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 01:59

اصلا این رو قبول ندارم
من کلا به این حرفا اعتقادی ندارم... اینها اصول نیستن... اصول خیلی خیلی کمتر از این حرفان...
اگه این طوری که تو میگی باشه، خیلی از فیلم های خون آشامی که نمیان از اول بگن خون آشام ها چه ویژگی هایی دارن، نباس ساخته می شدن
الان دیگه مشخصات اصلی زامبی، خیلی بدیهی شده در دنیای فیلم سازی... مثل ترس خون آشام ها از نور آفتاب...
درضمن، اینکه این فیلم «اصول زامبی» ها رو رعایت نکرده خیلی حرف گنده ایه... تعریف زامبی چیه مگه؟
تا اونجایی که می دونم اونچه در فیلم های زامبی به صورت فرض رواج داره 3 تا بیشتر نیست:
1- یک انسان با مرگ بر اثر گازگرفتگی توسط یک زامبی، زامبی می شود
2- زامبی با منهدم شدن مغذ، نابود می شود
3- انسان زنده نمی تواند زامبی باشد
که درمورد این سومی میاد با دقت فرض رو بهم می ریزه که نقدی هم بهش وارد نباشه...
اصلا به نظرم این زیرژانر اونقد چیز مهمی نیست که بخوایم درمورد عدم رعایت اصل و این حرفا بهش انتقاد کنیم.
این جور فیلمها یه سری مسخره بازی برای تفریحن که 28 هفته بعد توش معرکه بوده
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 13:12

فردا منم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد