کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری برای معاونت اساسنامه

این پست تا ساعت 12 شب 7 مرداد ماه در ابتدای وبلاگ باقی خواهد ماند:(اصلاحیه: این پست تا ساعت 12 شب 27 تیر ماه در ابتدای وبلاگ باقی خواهد ماند.)

به نظر من این مسئولیت، مهمترین مسئولیت در حفظ ساختار کانونه...

  همچنین بعد از دبیری، مهمترین مسئولیت در حفظ بقای کانون. خوشحالم که می بینم بقیه ی دوستان هم همین نگاه رو به این مسئولیت دارن و به همین علت با هر کس که تماس می گیرم، میگه که نمیتونه از عهده ی این مسئولیت سنگین بر بیاد.

در این راستا من برای پر کردن گزینه ی سوم کاندیداها با توپشکن، فرامرزی، حق طلب، ترابی و طلاکوب که فکر میکردم مناسب این سمت هستن صحبت کردم.

چراغعلی از مهمترین اعضای کنونیه ولی اصلا مناسب همجین سمتی که نیاز به نگاهی با «منطق کانون فیلمی» داره نمی دیدمش برای همین بهش پیشنهاد نکردم.

خانم باقری هم می تونستن مناسب باشن ولی ازونجا که تو تابستون هم نمیرسیدن به وظایفشون برسن، و سرشون شلوغه، مناسب ندیدم.

اگه در دکترین ها و اساسنامه بخونید، می بینید که کسی که باید برای این سمت انتخاب بشه هم باید از مهمترین اعضا باشه، هم انده تلاش و استمرار در انجام مسئولیت و هم ته ته منطق...

پیدا کردن گزینه ی سوم برای من خیلی هزینه داشت و نتونستم گزینه ی مناسبی که اگه مسئول بشه، من خیالم تا اندازه ای راحت بشه رو پیدا کنم. اصلا راستش رو بخواید از اول من متاسفانه همچنان خودم رو مناسب ترین گزینه برای این سمت می دونم و امیدوارم که این رو به عنوان تعریف از خود نگذارید...فقط موضوع انطباق روحیات با این سمته نه انسان بهتر بودن...ازونجا که من هم مثل دوستان تکلیفم در آینده روشن نیست و باز هم با این فرض که خودم در کنار مسئولین باشم و به این و اون انتقاد کنم و دکترین بدم و این حرفا، دو نفر رو پیشنهاد می دم...



1- سعید ایزدی

سعید ایزدی درحال حاضر نه مثل چراغ, عضو مهمیه، نه مثل فرامرزی، منطقی و نه مثل مرادپور، یه کانون فیلمیه  خالص...ولی از روز ورودش همش تو کانونه، و همش هم درمورد اساسنامه تحقیق میکنه و با من بحث میکنه...

ایرادها و انتقاد هایی که به اساسنامه گرفت (که البته اغلبشون رو وارد نمیدونم و پاسخ هم داده ام) نشون از ذهن فعال و قانونیش داره

تجربه ای که در تشکل های دیگه داره و اتفاقا به اساسنامه و این مسائل تشکلشون هم مربوط میشه، برای این سمت مناسب ترش می کنه

با توجه به حضورش، برداشت ضعیفم از منطقش، علاقه ی شدیدش به مسائل اساسنامه ای، تلاشش برای درست کردن اساسنامه و ... ایزدی رو به عنوان اولین اولویت و مناسب ترین گزینه ی این لیست دو نفره اعلام می کنم...

امیدوارم که بهش رای بدید



2- رضا یوسف دوست

بعید میدونم که کسی یوسف دوست رو نشناسه...در حال حاضر یوسف دوست به همراه سه چهار نفر دیگه، کسایی هستن که می تونن کانون فیلم رو ادامه بدن

یوسف دوست به شدت علاقه به اساسنامه، بحث و «حرف زدن» داره

تلاشش بسیار بالاست و از این لحاظ حتی از ایزدی هم مناسب تره

کانون فیلم رو در ماهیت بیشتر از ایزدی درک کرده ولی من یوسف دوست رو به عنوان اولویت دوم معرفی میکنم زیرا احساس میکنم نگاهش سطحی تر و منطقش، ضعیف تر از ایزدیه...



من در حال حاضر نظرم با ایزدیه ولی شما هستید که تعیین می کنید ایزدی مسئول ترم بعد اساسنامه ی کانون باشه یا یوسف دوست و یا حتی کس دیگه.


از الان تا دوازده شب 7 مرداد، وقت دارید رای بدید. اصلاحیه: تا دوازده شب 27 تیرماه وقت دارید رای بدید

شکور-مسئول اساسنامه

نظرات 32 + ارسال نظر
سعید ایزدی یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 17:07 http://kafankhafan.blogfa.com

به خودم رای می دم.

شکور یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 17:15

سعید ایزدی

حق رای داران این رای گیری یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 17:43

فرامرزی
توپ شکن
شکوری
قدکساز
باقری
یوسف دوست
جهانی پور
سلیمی
چراغعلی
توفیقی
حق طلب
فرازنده مهر
پرهیزکار
ایزدی
شفیعی
مرادپور
حیدری
سلیمیان
فلاح
رسولی
طلاکوب
زرگر
صالح آبادی
قاسمی
پشت مشهدی
__________________________________
جمع کل : 25 نفر
حد نصاب : 6 نفر

مسئول حق رای

سبا حق طلب یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 17:56

اقای شکوری شرمنده که هی ج رد از من می شنوید

سبا حق طلب یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 18:04

مهمترین عضو کانون آقای چراغعلی از نظر شما چه ویژگی دارن که این عنوان رو به ایشون دادین؟

تو متن گفته ام که «از مهمترین اعضای کنونی»...
هر عضوی که آچارفرانسه تر باشه، به نظرم مهمتره
چراغ همه کار میکنه، وبلاگ هم میاد(گرچه برا نظر گذاشتنش مشکلی پیش اومده)، از نظر فنی هم کارش خوبه، تو تمام پروژه ها کمک میکنه، تو بعضی از پروژه ها، محوریت پروژه رو داره(هرچند اسمش هیچ وقت به عنوان مدیر اجرایی مطرح نمیشه)، خیلی تو کانون پیداش میشه، تقریبا تو کارای کانون خوش قوله، فکر و تعقل هم می کنه و به بنیاد های کانون هم بی توجه نیست، درمورد کانون دل می سوزونه و دیده ام که وقتی یه پروژه یا کلیت کانون به خطر می افته به شدت دنبال راهکاره، دنبال نظر دادنهای عملیاتیه نه صرفا تئوریک، اصلن یه وضعیتیه که خدا می دونه... طوری که برای دبیری کانون یکی از دو گزینه ی شورای مرکزی بود.
شکور

سبا حق طلب یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 18:38

آقای قدکساز ببخشید من اشتباها نظر رو تایید کردم.
مرسی آقای شکوری
من حس آچار فرانسه بودن رو به جهانی پور و یوسف دوست هم دارم.

یوسف دوست، جهانی، ترابی، مرادپور، طلاکوب و قدکساز اصلن کسایی هستن که باید کانون رو به نسل بعد برسونن و امثال من و چراغعلی و فرامرزی، کسایی هستیم که دیگه نباس رومون حساب بشه.
شکور
---------------------------------------------------
تحت تأثیر قرار گرفتم!
قدکساز

توفیقی یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 19:20

طول زمان رای گیری چرا اینقد زیاده؟!

امیر حیدری یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 21:17

سوء برداشت نشه خانوم حق طلب. شکور گفته چراغ از مهمترین اعضای کانون هست که اصن بر منکرش لعنت. برای این هم این مطلب رو گفته که، یکی از شاخصه های قبول کردن این مسئولیت مهم بودن عضو در کانون هست.
بقیه دوستان یعنی توپشکن، فرامرزی، حق طلب، ترابی و طلاکوب و حتی... هم حتما از مهمترین اعضا بودند که عباس قبولشون داشته و بهشون پیشنهاد این سمت رو داده داده.

البته .سوء برداشت نکردم.فقط می خواستم نظر آقای شکوری رو راجب آقای چراغعلی بدونم چون چند بار شنیده بودم که ایشون از نظر آقای شکوری مهمترین عضوند.می خواستم مهمترین ملاک مهمتری رو به طور کلی بدونم وگرنه هرکی در جایگاه خودش مهمه از نظر من.

به توفیقی یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 21:27

1- افزایش ویژگی دموکراتیک بودن کانون
2- تابستان بودن و کاهش تعامل دوستان با وبلاگ در زمان کم
3- اهمیت شدید این سمت
شکور

مسعود زرگر یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 21:35

ممتنع

محسن قدکساز یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 22:17

سعید

توفیقی یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 23:03

به آقای شکوری:

مورد دو و سه قبول، اما مورد یک :
1) این شرطو که میشه به همه رای گیری ها تعمیم داد،نمیشه گفت مخصوص این پست باشه.
2)رای گیری،فی نفسه، دال بر دموکراتیک بودنه. عامل زمان اهمیتی نداره.

! خانم توفیقی من حس میکنم شما میخواید مچ بگیرید!!!
آیا حسم درسته؟؟!!
عرض شود که بحث دموکراسی، و بحث مشارکت اعضا در سرنوشت، بحث میزان پتانسیلیه که تو جامعه به مردم برای دخالت در مدیریت جامعه داده میشه...
مسئول اساسنامه ارتباط به شدت مستقیم و قوی با دموکراتیک موندن جامعه ی کانون فیلم داره
وقتی زمان رای گیری این سمت زیاد بشه، تعداد آدمهایی که میتونن به این پست رای بدن، درمورد گزینه ها صحبت کنن، با هم جدل کنن، دلیل بیارن و ... زیاد میشه...
این واقعا مشخص نیست که زیاد بودن مهلت رای گیری، مخصوصا وقتی قضیه فورس ماژور نیست، باعث افزایش امکان مشارکت اعضا در مدیریت کانون میشه؟
و آیا این که مسئول اساسنامه بعد از دبیری مهمترین سمته، دلیل کافی نیست که بدونید افزایش مهلت رای گیری برای این سمت، باعث افزایش پتانسیل مشارکت در مدیریت کانون و در نتیجه دموکراتیک تر شدن کانون میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
من احساس عجیبی دارم از این سبک سوال های شما!
درضمن، امکان تعمیم این شرط به سایر رای گیری ها مانع از این نمیشه که من ازش استفاده کنم برای دموکراتیک تر شدن مدیریت کانون!
از طرفی کی گفته که رای گیری فی نفسه!!! دال بر دموکراتیک بودنه؟ البته که اینطور نیست!!!
رای گیری میتونه طوری برگزار بشه که فقط یه عده ی کم یا خاص توش شرکت کنن
دقیقا من هم دنبال این هستم که رای گیری ها واقعا باعث دموکراتیک بودن بشه نه یه رای گیری فورمالیته...مخصوصا درمورد این رای گیری که بسیار مهمتر از رای گیری های در حال اجرای این ایامه
شکور!
----------------------------------------------
آقای شکوری درس میگن.نه بابا توفیق اهل مچ گیری نی.قانع نشده و هی سوال میکنه.پیگیر ج سوالاشه
حق طلب
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شکورم...البته در تاریخ من اشتباه کرده بودم...تاریخ رو میخواستم ده روز بزنم اشتباها بیست روز زده بودم... ولی بحثم تاریخ نیست... بحثم ماهیت سوال خانم توفیقیه...خانم توفیقی چرا فکر میکنن بعد از اینکه من میگم باعث دموکراتیک تر شدن میشه، میگن که این دلیل مخصوص این رای گیری نیست؟! من سر در نمیارم! خوب مخصوص این رای گیری نباشه! من به خاطر اهمیت این سمت ترجیح دادم دموکراسی رو بیش از سایر رای گیری ها اعمال کنم خوب! گفتن اینکه این دلیل مخصوص این رای گیری نیست برای من عجیبه!
شکور

توفیقی یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 23:53

مچ گیری چیه آقای شکوری؟!
من که گفتم مورد دو و سه قبول.با همون دو موردم جوابمو گرفتم.
به نظرم اومد مورد یک مربوط به این سوال نمیشد و دلایلمو گفتم.
مورد دوم (تابستون )کاملا قابل فهم بود،اما دموکراتیک بودنش رو از این منظر تصور نمیکردم.

گیریم من تو توهم باشم، خب چرا اینطوری جواب میدین؟!
همیشه تو مواردی سوال داشتم،پرسیدم و برطرف شده.
این هم مثل بقیه.

خانم توفیقی... من حسم این بود که قصد قانع شدن ندارید نه اینکه جای قانع شدن نداره. به نظرم پاسخ اول خیلی خیلی واضحه...
تو کانون خیلی جا افتاده که چقد این مسئولیت اهمیت داره... چیزی در حد دبیر... چرا ما برای دبیری یه انتخابات ویژه داریم؟ دقیقا و به همون وضوح انتخابات مسئول اساسنامه هم متفاوته... هر دو رای گیری مستقیما مربوط به دموکراتیک بودن کانون داره ولی شما میگید که ربطی نمی بینید!
خوب وقتی موضوع خیلی واضحه ولی شما راحت میگید تفاوتی با رای گیری های دیگه نمی بینید و حتی میگید رای گیری فی نفسه دال بر دموکراتیک بودنه، من رو به این شک میندازه که میخواید با این دلیل مخالفت کنید

شکور
ـــــــــــــــــ
درضمن، پاسخم همراه با هیجان از روی تعجب و همچنین شک بسیار به این بود که آیا واقعا قصد مچ گیری یا مخالفت صرف با این موضوع رو دارید یا نه؟
شکور

به خانم حق طلب یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 23:56

دلیل اینکه چرا من چراغعلی رو یکی از مهمترین ها می دونم، با مقایسه ی اعضا با چراغ از نگاه من روشن میشه و اینگونه بحث ها بهتره که یا خیلی پخته و آروم در قالب یک دکترین در وبلاگ مطرح بشه یا اینکه کلا به صورت شفاهی مطرح بشه
در حال حاضر وقت نوشتن دکترین اینکه از نگاه من مهمترین اعضای کانون چه افرادی هستند و به چه دلیلی، رو ندارم بنابراین شفاهی توضیح بدم بهتره تا یه وقت منجر به بحث هایی از روی سوتفاهم و ... نشه.
شکور

بله.حضوری بهتره
منم از سوالی که پرسیدم هیچ برداشت بدی نکردم.البته فکر نکنم شما هم این فکر را کرده باشید.فقط محض کنجکاوی پرسیدم والبته آقای چراغعلی هم عضو خوبیند
حق طلب

جهان دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 07:58

به نظرم توفیق مثل همیشه سوال پرسیده و آقای شکوری چون یه کم رو این سمت حساسن حس منفی بهشون دست داده!
سال کفیه دیگه!
سال کفیا همیشه زیاد سوال میپرسن و حق دارن ، چون میخوان با روند کانون آشنا بشن
البته حس عصبانیت و ناراحتی هم میشه از کامنت آقای شکوری برداشت کرد نه فقط شک کردن و تعجب

حق رای داران این رای گیری دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 08:16

زهرا همایون روز
شیدا ضمیری
______________________
جمع کل : 27
حد نصاب : 6

مسئول حق رای

به توفیقی دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 19:07

عرض شود که ابراز احساس مچ گیری, نپذیرفتن غیر منطقی, عدم توجه به صحبت های من, عصبانیت, یا هر احساس دیگه ی من همراه شده با نوعی بی احترامی عرفی، با توجه به اینکه نسبت به «بی تقصری» شما توجیه هستم, عذر میخوام.
من در مقابل حرفای غیرمنطقی گُُر می گیرم, چه از سمت شما چه از سمت توپشکن و چه از سمت هر کس دیگه. و ایراد وارد شده توسط شما رو در مقابل وضوح موضوع, ایرادی غیرمنطقی می دیدم. ولی در لحظه حواسم به این نبوده که نباس توقع شدیدی از اعضای متاخر کانون داشته باشم و اتفاقا توجه نظر شما به این مسائل باید باعث شادمانیم بشه.
به هر حال خانم... با توجه به اینکه من روحیات شما رو در کنجکاوی می دونم, و در این رفتار تقصیری از جانب شما نمی بینم, در مورد شدت غیرعرفی ابراز احساسم که می تونه همراه با بی احترامی بشه, معذرت میخوام و امیدوارم که دلخوری ای نباشه.
بذارید به پای پیر شدن من که باعث کم شدن صبر و حوصله ی آدم میشه.
شما می تونید از اعضای خوب و اتفاقا منطقی کانون باشید.

شکور

توفیقی سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 14:52

تراویس سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 22:13 http://wrongman.blogsky.com/

آقا ببخشید میشه یه توضیح کوتاه در مورد انجمن فیلمتون بدین یا آدرس سایتتون رو بدین یا بگین چطور میتونم بیام و شرکت کنم؟من همیشه اینجور جاها میرم.منتظر جوابت هستم

همینجاییکه نظر گذاشتی، آدرس وبلاگمونه دیگه
و هیچ صفحه ی اینترنتی دیگه ای برای ما وجود نداره
ما اینجا هرکاری که بتونه مربوط به فیلم و عکس بشه انجام میدیم
از فیلم دیدن تا فیلم ساختن
از عکس انداختن تا نمایشگاه عکس
کلا همه چیز
جزئیات رو از بچه ها بپرس
شماره من هم اینه: 09193499839
و البت که بهتره بیای اینجا
اتاق کانون فیلم - معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی
سه شنبه ها از 12 تا 4 هستیم معمولا
و از شنبه تا دوشنبه هم از 12 تا 2
البت این برنامه ی تابستونه
شکور

تراویس چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 15:49 http://wrongman.blogsky.com/

مرسی جناب

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 17:32

آقای ایزدی

مرادپور جمعه 21 تیر 1392 ساعت 16:46

امیدوارم نظرم تایید شه!
سعید ایزدی

توفیقی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 22:32

یوسف دوست

سبا حق طلب شنبه 22 تیر 1392 ساعت 16:34

ایزدی

دلنــاز طلاکوب یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 12:45

به آقای ایزدی رای میدم

ممنون از آقای شکوری که من رو هم برای اساسنامه مناسب دونستن؛ باید عرض کنم که بنده هم به این سمت علاقه مندم ولی این چند وقت اخیر بیش از سایر اوقات سرم شلوغه و البته هنوز درست حسابی به اساسنامه وارد نیستم. سعی می کنم بیشتر رو این موضوع دقیق بشم و ایشالا برای معاونت مسئول بعدی کاندیدا میشم.

امیر حیدری یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 20:18

سعید ایزدی

مسئول حق رای یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 23:10

طبق توضیحاتی که مسئول اساسنامه دادن برای این رای گیری هم حد نصاب تغییر میکنه!
یعنی وقتی 25 نفر حق رای دارن نباید حد اقل حد نصاب 6 باشه!
باید 7 باشه!
امیدوارم اشتباه متوجه نشده باشم!

فکر کنم درست متوجه شدید
شکور
____________________________
کامنتمو اصلاح میکنم!
تعداد حق رای دارا 27 نفره نه 25 ولی باز هم حداقل حد نصاب همون 7 نفره! :)

جهان

ترابی یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 23:48

با اینکه حق رای ندارم ولی
آقای ایزدی

سبا حق طلب سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 21:20

مرسی آقای حیدری ولی به نظرم ربطی به سوال من نداشت.منظورم حرف خانم توفیقی بود

جهان پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 17:32

ایزدی

سعید ایزدی جمعه 28 تیر 1392 ساعت 14:08 http://kafankhafan.blogfa.com

زمانش تموم شده به نظرم بهتره نتیجه ها رو اعلام کنید.

دندون رو جیگر بذارید!
همین الان اعلام کردم :)

مسئول حق رای

مسئول حق رای جمعه 28 تیر 1392 ساعت 14:15

آقای قدکساز لطفا این پست رو از حالت سنجاق خارج کنید

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد