کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاونت!!!

به نام خدا


سودابه ، آقای شکوری!

معاونتون کیه؟؟؟


هنوز اقدامی نمی فرمایید برای رای گیری؟؟؟


جهان

نظرات 4 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 16:56

از اول مسئولیتم دنبال سه گزینه هستم که پیدا نمیشه
بالاجبار رای گیری رو برای دو نفر شروع می کنم
شکور

امیر حیدری یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 21:21

1_ممنون خانم جهان که پیگیر هستید.
2_ موافق معرفی و رای گیری سریع برای سمت ها هستم
3_ولی به نظرم نباید سرعت باعث بشه ما بین گزینه هایی که به نظرمون توانایی های لازم رو ندارند رای گیری کنیم.
4_ این رو کلی گفتم و منظورم رای گیری خاصی نیست.

جهان دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 08:26

بله آقای حیدری
پست من هم خلاف مورد 3 نیست البته!

مرادپور جمعه 21 تیر 1392 ساعت 16:50

من بابت بهم ریختن سیستمم عذر می خوام!!!
مشکل از سیستم من بوده آقای قدکساز! ممنون از راهنماییتون!!
پریسا اگه منظورت از معاون سودابه، معاون مسئول لوکیشنه، من اعلام معاونت کرده بودم ولی نظرم تایید نمی شد!!! خودم معاون میشم.

سودابه سمت های زیادی داره!
فقط یکیش مربوط به لوکیشنه! :)

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد