کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاونت مسئولیت آرشیو

این پست از طرف آقای چراغعلی می باشد


علاقه مندان برای معاونت مسئولیت آرشیو تا 22اُم تیر ماه اعلام آمادگی بفرمایند.

با تشکر!

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 14:17

من هستم

شکور یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 14:46

خواهش می کنم که اسم حق پناه رو هم جزو لیست کاندیداها بذارید و اصلا بخواید که این سمت رو داشته باشه تا در تابستان به چراغ کمک کنه و بعدش هم اگه رای آورد مسئول بشه. کلا حق پناه خیلی گزینه ی خوبی هست.
شکور

رضا یوسف دوست یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 15:10

من هستم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 22:09

با توجه به شرایط خانم حق پناه که منزلشون نزدیک به دانشگاه هست
انصراف می دم

به قربانی یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 22:21

حق پناه مرد است
فکر کنم با حق طلب اشتباه گرفتی
درضمن هنوز حق پناه اعلام آمادگی نکرده که تو انصراف بدی که!
شکورم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 13:17

اره بد گافی دادم شرمنده
اره اشتباه گرفته بودم
بازم ببخشید
فکردم اعلام کرده
اگه نخواد بیاد من هستم

شکورم شنبه 22 تیر 1392 ساعت 11:34

حق پناه هم رفتم باهاش صحبت کردم و او هم کاندیدا شد
حق پناه کلا برای آرشیو برنامه داره...
شکور

تقریبا غالب بچه ها آقای حق پناه رو نمیشناسن که بخوان بهشون رای بدن!
من هم چون مسئول حق رایم و اسامی جدید رو توی جلسات رسمی یادداشت میکنم ایشون و چهرشونو یادم مونده بود!
به نظرم یه صحبتی با آقای حق پناه بکنید که اگر واقعا به این سمت علاقه دارن و تصمیم ندارن هر از چندگاهی به کانون سر بزنن و توی فعالیت ها به مدیر اجرایی ها کمک کنن حداقل یه پستی برای معرفی خودشون و برنامه ای که میگید بنویسن تا باهاشون آشنا بشیم!
من تا قبل از اینکه شما بگید برای آرشیو برنامه دارن قصد نداشتم بهشون رای بدم اما حالا که برنامه ای دارن دوس دارم اول بشناسمشون و از این برنامشون مطلع بشم بعد تصمیم بگیرم.

جهان
----------------
با پری موافقم
حق طلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد