کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام فعالین

فعالین کلاس عکس: 

خانم ها باقری، صالح آبادی، سلیمیان*، ضمیری، همایون روز** ؛ آقایان فرامرزی، حیدری، قدکساز، یوسف دوست 

بدیهیه که خودمم فعالم!


خانم صالح آبادی برای دوره مقدماتی اعلام فعالین کنید لطفا!


آیا کسی از قلم افتاده است؟!


_________________________

* خانم سلیمیان در تاریخ 16.4.92 ساعت 17:40 افزوده شدند.

** خانم ها ضمیری و همایون روز در تاریخ 17.4.92 ساعت 11:50 افزوده شدند.

نظرات 10 + ارسال نظر
مسئول حق رای خوشحال شنبه 15 تیر 1392 ساعت 20:35

درود بر دوست حرف گوش کن خودم

سلیمیان یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 11:34

منم پوستر چسبوندم
همراه اقای یوسف دوست

دلنــاز طلاکوب یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 17:41

تهمینه جان! اصلاح شد. ممنون.

nafi3 saleh یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 21:34

دو قل دیگه ی خودم:شیدا ضمیری و زهرا همایون روز (که خیلی زیاد ازشون ممنونم...برای پوسترینگ.اگه نبودن من نمیتونستم تنهایی اون همه پوستر رو بزنم)وآقای یوسف دوست(ممنون برای پوسترینگ)
تا جایی که من اطلاع دارم جزء فعالین بودند

بنده از خودم دفاع میکنم به عنوان طراح پوستر!
(اگر تابستون نبود از خودگذشتگی میکردم و سکوت پیشه میکردم!)
قدکساز

nafi3 saleh دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 00:23

به آقای قدکساز:
البته نقش طراح پوستر غیر قابل انکاره ولی اینکه من باید برای طراح پوستر اعلام فعالیت می کردم رو نمی دونم!!!
در کل هم یه نقد هایی به پوستر هست که مثلا یکیش در مورد رنگ پوستره...چرا مشکی؟می تونست یه رنگ دیگه باشه که بتونه جلب توجه کنه...

این پوستر تقریبا از پیش طراحی شده بود و با آقای فرامرزی صحبت کرده بودیم! ایشالله از پروژه های بعدی که شما مسئولش بودید صفر تا صدِ پوستر رو با خودتون هماهنگ میکنم!
قدکساز

دلنــاز طلاکوب دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 11:43

آقای قدکساز من که از همون اول اسم شما رو نوشته بودم!!!

مسئله خاصی هم پیش نیومده! خانم صالح تجربه شون داره بیشتر میشه!
قدکساز

دلنــاز طلاکوب دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 11:53

نفیسه جان! بهتر بود خودت یه پست میذاشتی چون مدیر اجرایی مقدماتی هستی و از ثبت نام هایی که انجام شده مشخصه که مقدماتی برگزار میشه و شما هم باید به فکر گزارش فعالیت باشی! (یا یوزر بگیری یا با یوزر من مثلاً). ولی اصلاح کردم. ممنون.

من توصیه میکنم ترجیحا کسی از یوزر پسورد شخص دیگه استفاده نکنه و سعی کنه خودش یوز و پس بگیره مگه اینکه خود شخص براش پست بذاره نه اینکه یوز و پسشو به فرد بگه.
یا اینکه از مسئول وبلاگ بخواد تا با یوز و پس اختصاصی براش پست بذاره!
به نظرم اینجوری برای وبلاگ خیلی بهتره :)

جهان

دلنــاز طلاکوب دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 18:27

مرسی پریسا جان از توضیحت! منم منظورم همین یود که گفتی، نه اینکه یوزر و پس خودم رو بدم به دوستان.

nafi3 saleh پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 18:46

من برای اعلام فعالیت های کلاس عکاسی به یوزر پس احتیاج دارم .
این دومین باریه که دارم اعلام میکنم!!
کسی صدای منو میشنوه؟؟

خانم صالح یک هفته پیش دعوت نامه رو به ای-میلتون فرستادم!
اگه بهتون نرسیده بگید که دوباره بفرستم!
مسئول ارتباطات اینترنتی

nafi3 saleh جمعه 21 تیر 1392 ساعت 23:40

ممنون رسیده بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد