کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لینکلن


 

 لینکلن فیلمی بود که به شدت ازش لذت برم.اصلا نمیدونم چرا انقد فیلمای اسپیلبرگو دوس دارم.فیلماش خیلی شکوه وعزمت داره و من هر موقع به جاهای با شکوهش میرسه گریه ام میگیره!بازی فوق العاده danial Day-Lewis هم که دیگه حرف نداشت و به خاطر این نقش اسکار هم گرفت.دوس دارم این فیلم تو کانون اکران بشه.فیلم واقعا قشنگیه حد اقل من که خیلی دوستش داشتم.به قول پری جهان خیلی هم بلد نیستم درباره ی تدوین،فیلم نامه و اینجور چیزا نظر بدم.  

امیدوارم معرفی خوبی بوده باشه آخه من خیلی کارای اسپیلبرگو دوس دارم.در این فیلم اسپیلبرگ با چنان زیبایی و شکوه و عظمتی شخصیت لینکلن رو نشون داده که اگه لینکلن یک جانی بد طینت هم بوده باشه شما کاملا به این نتیجه خواهید رسید که بسیار انسان کامل و دوست داشتنیی بوده.به هر حال دیدنش ضرری نداره.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
جهان جمعه 14 تیر 1392 ساعت 10:42

سعید ایزدی جمعه 14 تیر 1392 ساعت 14:46 http://kafankhafan.blogfa.com

خیلی فیلم خوبیه خیلی دوسش دارم.

البته برای اکران چون خیلی دیالوگ محوره یکم سخته گروهی دیدنش به نظرم

شکور جمعه 14 تیر 1392 ساعت 15:35

به این لینک هم نیگاه کنید:
http://filmclub-sbu.blogsky.com/1392/03/11/post-2526/

شکور

به مسئول وبلاگ شنبه 15 تیر 1392 ساعت 09:50

جدیدا داره تعداد کسایی که اسمشونو زیر پاسخ به کامنت نمینویسن زیاد میشه به نظرم دوباره یه پست اخطار در این زمینه بذارید.
و البته احساس میکنم پاسخی که زیر کامنت آقای اهل خیر تو پست آقای رسولی گذاشته شده بعد از تایید بوده!

جهان

رضا یوسف دوست شنبه 15 تیر 1392 ساعت 12:34

خوب این شخص تو تاریخ هم به جز این فیلم که گاها به خاطر آمریکایی بودن بزرگ بینی توش دیده میشه ولی زننده نیست..آدم بزرگ وخوبی بوده

سبا حق طلب یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 09:50

پرنیان فلاح یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 10:10

به آقای یوسف دوست
میدونم شخص خوبی بوده ولی منظورم این بود که این فیلم انقدر با شکوه و زیبا نشون داده که حتی اگه واقعا هم خوب نبوده به این نتیجه میرسید که خوب بوده.

توفیقی یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 19:28

یه لینکلن دیگه هم بود،البته اون خون آشامی بود
تا مدتها فک میکردم اون همینه که همه ازش تعریف میکنن!!
اینو دوست دارم ببینم
شخصیت بزرگی مث لینکلن ، با روایت اسپیلبرگ،اونم با موسیقی جان ویلیامز،نامزد اسکار...؛ دیگه چی بگم! حتما دیدنیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد