کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از مرادپور به قدکساز!!!

به نام خدا


آقای قدکساز خانوم مرادپور به من پیام دادن تا از طرفشون پست بذارم که نه کامنتاشون تو قسمت مدیریت ثبت میشه و نه حتی پستی که میذارن رو صفحه ی وبلاگ میاد، گویا بلاگ اسکای با خانوم مرادپور دچار دشمنی و نزاع شدیدی شده!!!!!


خواست با این پست هم این مشکل رو اطلاع رسانی کنم هم بپرسم به نظرتون مشکل از کجاست و چه ها باید کرد؟


جهان

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن قدکساز چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 20:16

من نمیدونم مشکل دقیقا چیه! ولی دوتا چیز میتونه باشه! یکی ایمیلشون یکی اینترنتی که باهاش میان وبلاگ! یه بار از یه جای دیگه وارد بشن شاید کار کرد، با یه ایمیل دیگه نظر بزارن شاید تونستن!

محسن قدکساز چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 20:17

در کل فکر کنم مشکل از اینترنتشون باشه، اگه رفع نشد یه ایمیل دیگه بسازن و به من اطلاع بدن تا براشون یه یوزر دیگه بسازم!

جهان چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 22:04

با یه ایمیل دیگه نظر بذارن؟
متوجه نشدم
مگه کامنت گذاشتن به ایمیل ربط داره؟
واقعا داره؟؟؟
اگه داره بیشتر توضیح میدید؟
به نظرم گزینه آخر میتونه تماس با بلاگ اسکای باشه چون جدیدا این موضوع زیاد داره برای بچه ها اتفاق میفته!

نظر اصلی من اینه که اینترنتشون مشکل داره، شاید هم برنامه ای که باهاش میان اینترنت مشکل داره، مثل اینترنت اکسپلورر یا فایرفاکس یا کروم!
احتمال اینکه مشکل از ایمیلشون باشه گزینه آخره!
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد