کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه نقد فیلم سه شنبه ها ... (2)

1. امروز به سلامتی اولین جلسه نقد فیلم تشکیل شد. 

از تمام کسانی که شرکت کردند (چه اونایی که تا آخر موندند، چه اونایی که وسطش رفتند و حتی دبیر محترم ) کمال تشکر و سپاس را دارم. البته امیدوارم جلسه بعدی با تعداد بیشتری به پایان برسه. 


 

 2. متاسفانه به دلیل خستگی جمع وقت نشد که خیلی درباره فیلم حرف بزنیم. بنده پیشنهاد دارم که سه شنبه هفته دیگه ساعت 12 تا 14 و قبل شروع جلسه بعدش بشینیم درباره فیلم حرف بزنیم. (البت مقصر اصلی رو خودم می دونم که انتخابم شاید زیاد مناسب نبود)


3. فکر کنم بهتر به دلیل خستگی دوستان، در وسط جلسه یه استراحت یه ربعه داشته باشیم تا بازده جلسه بیشتر بشه. در این باره هم پیشنهاداتون رو ارائه بدید. 


4. گاها دیده شده که پیشنهادات مثمر ثمر بود باشد. 

نظرات 8 + ارسال نظر
سلیمه رحیمی چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 11:31

من می خواستم دیروز بیام ولی چون فیلم رو خیلی وقت پیشا دیدم، یه جورایی فراموشش کرده بودم.
اگه ممکنه فیلمی که هر هفته واسه هفته ی بعد انتخاب می کنین رو زودتر تو وبلاگ اعلام کنین که یه بار قبل نقد ببینیمش.

فکر کنم شما دچار سوتفاهم شدید...اگه ممکنه با یکی از دوستان یا من تماس بگیرید. شکور09193499839

شکور چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 13:10

جهان چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 14:42

آقای ایزدی وقتی به کامنتی توی مدیریت پاسخ میدید حتما اسمتونو زیرش بنویسید

باشه. راستش نمی دونستم وقتی برای پست خودم پاسخ می ذارم باید اسمم رو ینویسم. از این به بعد حواسم هست.

ایزدی
_______________________________
درود بر شما :)

جهان
------------------------------------------------------
آفرین بر هردو شما!
قدکساز

سلیمیان چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 19:27

مرسی اقای ایزدی فیلم خوبی بود

توفیقی پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 15:13

فیلم توپی مث فارست گامپ رو دور همی نقد نکنیم، چی رو نقد کنیم؟!
خیلی هم انتخاب خوبی بود.
ما که همه فیلمای خوبو ندیدیم،
باشد که این نقدها موجب دیدن فیلم های خوب شود

milad پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 22:19

چه اونایی که اولش رفتن!!!

امیر حیدری پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 22:38

با استراحت مخالفم. بحث و نقد باید پیوسته باشه. برای رفع خستگی باس دنبال صندلی راحت تر باشیم ببینیم میشه واسه جلسات از جایی گرفت یا نه.

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 23:33

فیلم فوق العاده بوددست شما درد نکنه آقای ایزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد