کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسئولین سمت ها و مدیران اجرایی پروژه ها

به نام خدا


این پست صرفا برای یادآوریه


  

دبیر : آقای حیدری

اساسنامه : شکوری  /  معاون : در دست احداث

احراز حق رای : جهانی پور  /  معاون : فاطمه توفیقی

لوکیشن : باقری  /  معاون : در دست احداث

کتابخانه : باقری  /  معاون : در دست احداث

ارتباطات اینترنتی : قدکساز  /  معاون : جهانی پور

کامپیوتر : باقری  /  معاون: در دست احداث

آرشیو : در دست احداث  /  معاون : در دستِ در دست احداث

مالی: باقری  /  معاون: در دست احداث

________________________________________________________

پروژه های در حال اجرا:

کشتن مرغ مقلد : عباس شکوری

کلاس عکاسی : نفیسه صالح آبادی

مسئول هماهنگی پروژه سه شنبه ها : دبیرِ غائب از نظر



این دوستان حواسشون باشه که باید اعلام فعالین کنند ، ترجیحا در هفته یک بار این کار رو بکنن بهتره


مسئول حق رای

نظرات 8 + ارسال نظر
nafi3 saleh یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 18:44

چشم ...اطاعت میشه

شکور:

شما دقیقا کدومید؟ از بچه های کانون هستید؟ من آلزایمرم باز عود کرده
________________________________
بله از اعضای کانونن و حتی جزو نهاد تصمیم گیری اما چون اعلام نکرده بودن که مدیر اجرایی کلاس عکاسی شدن من هم اطلاع پیدا نکرده بودم تا امروز که توی کانون فهمیدم.
توی اکران دربند هم بودن توی عکسی که کنار ابوریحان انداختیم بغل دست مژده بشیری نشسته!

جهان

شکور یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 18:54

خواهش میکنم که برای این پست نسبتا طویل از «ادامه ی مطلب» استفاده بشه

شکور

بله چشم

جهان

مسعود زرگر یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 19:12

در دست احداث!!!!!!!!!

:دی

جهان

پیروزبخت یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 20:34

معاون کتابخانه

دلنــاز طلاکوب یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 21:15

کلاس عکاسی پیشرفته + ثبت نام هر دو کلاس با منه

توفیقی یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 23:35

به دلناز دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 20:05

پس اعلام فعالین و گزارش فعالیت یادت نره

مسئول حق رای

nafi3 saleh دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 20:39

جهت تکمیل راهنمایی جهان برای معرفی خودم :من یکی از سه قل هستم!!!

آهان بابا... خوب زودتر بگید خوب!!!

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد