کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت

فعالان این هفته:

شکوری

جهانی پور

نظرات 1 + ارسال نظر
مسئول حق رای یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 14:25

دست شما درد نکنه اما فک میکنم حضور بچه ها توی وبلاگ رو هم توی تابستون شما باید فعالیت در نظر بگیرید و اسامی اونارو هم اعلام کنید.

حضور بچه ها تو وبلاگ یا حضور پر رنگشون تو وبلاگ؟!قدکساز ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شکور: حضوری که از نگاه تو با توجه به شرایط خاص کانون (مثلا در تعطیلات بودن و...) و شرایط خاص فرد مشارکت کننده در وبلاگ(به طور مثال در شهرستان بودن و دور بودن مسیر و نداشتن اینترنت و ...) فعالیت محسوب بشه... باز باس روشن بکنم که ملاک فعالیت، صرف وقت هست... و اینکه وقت به چه میزان و با چه مشقتی صرف شده، تشخیصش با توئه... به طور مثال اگه پشت مشهدی بعد از عمری یه سر اومده کانون و پشت سیستم یه نظر تو وبلاگ گذاشته باشه، از نظر وبلاگی من فعال محسوبش نمی کردم، ولی اینکه مثلا یه شهرستانی یهو بیاد ده تا نظر بده و سه تا پست بذاره و این حرفا، من این حرکتش رو فعالیت در مسیر وبلاگ می بینم البت تشخیص همچنان با توئه و شاید این مصادیقی که گفتم با تصور و تشیخص تو نخونه .

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد