کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به دبیر ،مسئولین سمت ها و مدیران اجرایی: اعلام فعالین از وظایف شماست :)

به نام خدا


همچنان از نظر من این بَده که "صرفا" من یا هر شخص دیگه ای به عنوان مسئول احراز حق رای پیگیر لیست فعالین مربوط به حوزه مسئولیت شما باشه، این حتی بعدها میتونه برای مسئولین احراز حق رای سال های آتی مشکل ساز باشه و بد عادتی بدی رو هم برای مسئولین آتی مربوط به حوزه های دیگه به همراه داشته باشه !


به جز دبیر و آقای قدکساز ، مسئولین (سودابه باقری و آقای شکوری) و مدیر اجرایی های دیگه (آقای شکوری) اعلام فعالین می کنن!


متاسفانه گاهی اوقات بنده هم دچار فراموشی میشم و نمیتونم همیشه پیگیر باشم که بعضی از مسئولین این قسمت از مسئولیتشون رو فراموش نکنن! (البته حقیقتا تو ترم های تحصیلی مدام پیگیر بودم)


در هر حال اعلام فعالین کنید دوستان خوبم



مسئول احراز حق رای


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید ایزدی یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 14:52 http://kafankhafan.blogfa.com

یه سوال از مسئول اساس نامه درباره این پست:
توی اساس نامه اومده:
د- مسئول احراز حق رای
توضیحاتی از مسئول وقت اساسنامه(عباس شکوری):
وظیفه ی جمع آوری لیست فعالین از مسئولین سمت ها، دبیر و مدیران اجرایی و همچنین سایر افراد نهاد تصمیم گیری با توجه به مواد مطرح شده در اساسنامه.

توی وظیفه گفته شده که جمع آوری به عهده مسئول حق رایه . برای همین خود مسئول حق رای باید از سمت ها بپرسه فعالینشون کیا بودند.

این هم تو اساسنامه اومده:"- در ضمن مدیران اجرایی و مسئولین سمت هم باید اسامی فعالین هر پروژه رو در فاصله ی دو جلسه به هر صورت که شده به دست مسئول احراز حق رای برسونن. حالا یا از طریق وبلاگ یا حضوری به خود مسئول اعلام کنن (که البته تو وبلاگ خیلی بهتره)."صرف لفظ جمع آوری دلیل بر این نمیشه که من بخوام بدوم دنبال مسئولین که تو رو خدا اسم فعالین رو بدید!مسئول احراز حق رای باید اسامی حق رای دارا رو بر اساس معیارها اعلام کنه!من تا به الان از مسئولیتم توی اساسنامه این برداشتی که شما میگین رو نداشتم آقای ایزدی، اگر هم چنین برداشتی درست باشه من کاملا باهاش مخالفم!مسئول حق رای ناراحت :(


ــــــــــــــــــــــ

شکور: درمورد شیوه ی کار مسئول احراز حق رای، ماده ای تصویب نشده و ما باید رویه ها رو در نظر بگیریم. تا جایی که من می دونم، تا الان رویه این بوده که مسئولین سمت ها و مدیران اجرایی و دبیر، فعالین زیرمجموعه ی خودشون رو تا قبل از یک رای گیری اعلام می کردن و منظورم از جمع آوری این لیست، جمع آوری اسامی ای است که اونها ارائه می دن... شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد