کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نامه از طرف دبیر کانون فیلم و عکس دانشگاه قم

درودبه همه ی بچه های کانون
من آقابیگی دبیر کانون فیلم وعکس دانشگاه قم.
چندی است این جانب به پیشنهاد اقای شکوری برای نظرخواهی از شمادوستان کامنتی راگذاشتم!امانتیجه ی ازشمابه من نرسید.

هم چنان منتظرم!

------------------------

من دبیرفیلم وعکس دانشگاه قم چندی است دنبال استادی برای کلاس مبانی فیلمسازی در دانشگاه هستم!ازتمامی شما خواستارم اگراستاد مناسبی را میشناسیدمن راراهنمایی کنید.


نظرات 3 + ارسال نظر
kaveh شنبه 8 تیر 1392 ساعت 21:59 http://www.footofan.blogfa.com

وبلاگ قشنگی داری
[گل]

شکور شنبه 8 تیر 1392 ساعت 23:07

همونطور که گفتم اگه شاگردها خیلی قدر هستن، محمد شیروانی
در غیر این صورت یکی از بچه های فیلمساز هم کفایت می کنه
البت اگر حتما یه اسم میخوای که مثلا تحصیلات دانشگاهی داشته باشه و این حرفا، یه تماس با سعید پشت مشهدی بگیر که از اعضای کانون بود و الان دانشجوی سینماس ببین اون کسی رو که خیلی بزرگ نباشه و مدرک سینمایی هم داشته باشه داره یا نه
بگو شماره رو از من گرفتی
09387014787

سعید پشت مشهدی یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 14:58

سلام من تا الان چند بار با سعید عقیقی حرف زدم تقریبا سرش شلوغه ولی باز هم بصورت کارگاهی می تونه بیاد ولی اینکه قم بیاد رو نمی دونم
می تونید با مراجعه به موسسه ی آموزشی هیلاج تو میدان هفت تیر هم یه دسترسی به استادای فیلمسازیش مثل فرزاد موتمن و عبدالرضا کاهانی که من شنیدم کلاسای فیلمسازیشون خوبه داشته باشین ولی برای اینکه به قم بیان باید یه جوری راضیشون کنین مثلا با پول زیاد یا پیگیری زیاد و این جور چیزها تو دانشکده ی ما هم آقای دهقان پور فیلمسازی درس میده میتونید با اومدن حضوری ببینیدش ولی نمی دونم برای کلاس های بیرون دانشگاه هم میاد یا نه درس دادن اش هم خیلی خوبه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد