کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقد به یوسف دوست، ایزدی و مخصوصا قدکساز

چرا دوستان برای پست هاشون موضوع انتخاب نمیکنن؟ 

و چرا قدکساز به دوستان تذکر نمیده که دوستان موضوعات رو انتخاب کنن تا دسته بندی ها حفظ بشه؟ 

الان دو پست اخیر یوسف دوست و ایزدی باید موضوع انتقاد و پیشنهاد رو می داشت ولی نه تنها دوستان این کارو نکردن بلکه قدکساز هم کاری نکرده! 

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن قدکساز سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 16:00

البته من نرفتم چک کنم که موضوع گذاشتن یه نه، ولی تو برنامم بود که وقتی رفتم خونه( الآن خونه نیستم) موضوع پُستهای گذاشته شده رو بررسی کنم! حالا چون شما گفتید همین الآن بررسی میکنم!

سبا حق طلب سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 18:21

موضوع که دیگه تو قسمت پست ها نی منظور برچسبه؟

شکور سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 23:00

قبلا هم توضیح دادم که درسته که موضوع در روی پست ها دیده نمیشه، ولی در قسمت یادداشت مدیریت، موضوع انتخاب میشه و ذاتا پست موضوع بندی میشه به همین علت وقتی در کنار وبلاگ ما یک موضوع رو کلیک می کنیم، تمام پست هایی که براشون اون موضوع رو انتخاب کرده ایم، دسته بندی شده میان...
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد