کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چی شد؟ کی مسئوله ؟

توی آخرین جلسه ای که 21 خرداد داشتیم سه تا مسئله مطرح شد که الان هیچ خبری ازشون نیست. کی پاسخ گوئه ؟؟؟

الان تقریبا یه 13روزی از جلسه می گذره. 

موارد مورد نظر: 

1. جلسه معارفه و انتخاب مسئول

2. جلسات دورهمی نتظیم شده 

3. صحبت با آقای جهانگیری 

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 14:26

از نطر من، مورد سوم، نقدی بر عملکرد دبیر است و من هم باهاش موافقم
شکور

دلنــاز طلاکوب چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 02:10

یعنی جلسه با آقای جهانگیری برگزار نشد؟؟؟

اشکان چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 03:07

من هم با مورد سوم کاملا موافقم و به نظرم این قضیه به همراه قد طویل محمد فرامرزی و خال وسط پیشانی عباس شکوری همانا مشکل اصلی کانون فیلمه...

سعید ایزدی چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 05:40 http://kafankhafan.blogfa.com

من قصد نقد نداشتم. فقط می خواستم ببینم دقیقا الان کی مسئوله پیگیری موارد گفته شدست؟
الان من نوعی اگه بخوام مسئول معارفه شم باید چیکار کنم ؟
الان کی جلسه دور همی می خواد تشکیل بده ؟

شکور چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 15:30

به طلاکوب: خیر

به ایزدی: عرض شود که هر کسی می تونه رای گیری راه بندازه برای اینکه انتخاب کنیم مسئول این پروژه رو ولی با یه مدت زمان معقول و متناسب. گرچه ما عرف و رویه ای داشته ایم به نظرم (یعنی به نظرم دیگه این یه عرف شده که) وقتی ما دچار رکود و خلاء و کارهایی هستیم که مدیراجرایی ندارن، این دبیره که باید آستین بالا بزنه
کجاست این مشهدی امیرعباس؟؟؟؟؟؟
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد