کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تحقیق و تفحص

چهارشنبه یا شنبه، در مقام مسئول اساسنامه و همچنین یک عضو معمولی، ایشالا با خانم باقری برای انطباق افکار و اعمالشون بر وظایف اساسنامه ای، جلسه خواهم داشت. دوستانی که دوست دارن تو جلسه باشن، مطلع باشن... 

شکور

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید ایزدی سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 01:09 http://kafankhafan.blogfa.com

روزش رو دقیق تر بگو و همچنین زمانش رو من به شدت دوست دارم توی جلسه باشم. مخصوصا برا قسمت های اساس نامه ایش.

سودابه باقری سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 11:38

سلام آقای شکوری...
احتمالا نباید با من هم هماهنگ میشد؟؟؟؟!!!!
الان قضیه چیه؟؟
چی شده آقای مجری؟؟ (:

به خانم باقری سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 14:25

سلام خانم باقری
من که باهاتون هماهنگ کرده ام که!!!
قرار شد تمام حساب و کتاب ها رو از خانم ترابی تا آخر این هفته اوکی کنید دیگه!!
قرار به این شد که من آخر این هفته یا ابتدای هفته ی بعد باهاتون در این رابطه صحبت کنم و شما هم نه تنها در جریانید بلکه با من هماهنگ هم هستید
من صرفا همون هماهنگی رو اطلاع رسانی کردم.
درسته؟
شکور

اشکان چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 03:10

خیله خب حالا حاجی جو نده دیگه هی میای تو هر پست می نویسی مسئول اساسنامه مسئول اسا...
این میزا به کسی وفا نکرده...
برو از خدا بترس...!!!

به اشکان چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 13:11

هینطوری شل گرفتی که پرتت کردیم بیرون دیگه
ازین به بعد هم برو جلو در خونه خودتون بازی کن
شکور

ترابی شنبه 8 تیر 1392 ساعت 16:22

شدیدا علاقه مندم که شرکت داشته باشم
حالا که نمیتونم سعی میکنم از ماوقع اطلاع پیدا کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد