کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ترسناک ترین و مهمترین سکانس ring ژاپنی

 اگه نمیخواید فیلم لو بره، به هیچ عنوان ادامه ی مطلب رو نبینید...
 

 
 

 

نویسندگان:هیروشی تاکاهاشی.کوجی سوزوکی

تهیه کننده:کمپانی فیلمسازی توهو

تاریخ اکران فیلم در ژاپن:ژانویه ۱۹۹۸

بـــــودجه ی ساخت فیلم:۱.۲ میلیون دلار

بازیگران:میکی ناکاتانی.هیتومی ساتو.هیرویوکی سانادا.چی هیرو شیرای و...

زمان فیلم:۹۶دقیقه

درباره فیلم :

فیلم حلقه یا , Ringuیا در زبان ژاپنیリング توسط کارگردان معروف سینمای ژاپن ساخته شد که موفقیت آن در ژاپن و جهان باعث شد تا این کارگردان به سراغ ساخت دنباله ی این فیلم برود که همانطور که میدانید موفقیت قبلی را و هرچه بیشتر نیز بدست آورد.

این فیلم همانطور که می دانید توسط امریکایی ها کپی برداری شد و در سینمای غرب دوباره سازی شد و به اندازه ی نسخه ژاپنی صحنه های سینمایی ساخته نشد.

فیلم از نظر سایت IMDBاز ۱۰ نمره ۷.۴ را گرفته که نمره ی خیلی خوبی برای یک فیلم غیر غربی است.

شایان ذکر است که این فیلم ۶ جایزه از جشنواره های مختلف جهانی دریافت کرده و یک بار هم نامزد بهترین فیلم شده است.
نکته جالب دیگر انتخاب اسم این فیلم هست که هم می تونیم به چاه اشاره کنیم که ساداکو بیرو میاد و هم به حلقه ی فیلم که اونا می بینن و اتفاقات براشون می افته. و هم معنای خوده ringمی تونه زنگ و هشدار باشه. یک ایهام جالب در اسم یک فیلم فوق العاده.. این نشون میده که به اندازه ساخت فیلم در انتخاب اسم دقت فراوانی داشته اند

دیگر نکته ی گفتنی در مورد این فیلم اینست که نام این فیلم در آسیای شرقی Ringu و در جاهای دیگر دنیا Ringهست.

شکور

نظرات 6 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 17:12

قبل از ادامه مطلب چراغارو خاموش کنید

بشیری یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 22:20

فقط میتونم بگم تو بدترین موقع ممکن این سکانس رو دیدم‏!‏ خواب از کله ام پرید‏!‏ هنوزم که هنوزه بعدازسالها بادیدن این صحنه ترسیدم‏!‏

سلیمه رحیمی یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 23:16

اکرانش کنین!!! من به شدت پایه ام

شما عضو کانون فیلم هستید؟ چرا اسمتون برای من نا آشناست؟
البت شاید علتش فراموشکاری من باشه...
شکور

اشکان دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 01:12

و من وقتی خیلی بچه بودم این فیلم را دیدم و در کمال تعجب خیلی نترسیدم...(گفتنی ست فیلم فوق العاده و واقعا تر سناک است) و دلیل نترسیدن من یک فیلم دهشتناک بود که شب قبلش دیده بودم... با دیدن آن فیلم بود که من از یک بچه تقص (تخس تقس طقس طخث!!!و...) تبدیل به کسی شدم که مانند یک بچه نرمال از تنهایی .تاریکی.بالا پشت بام و ... همانند سگ!! وحشت می کردم!
الان هر چه فکر می کنم اسمش را یادم نمی آید...از هر که هم پرسیدم نمیدانست...اما به معنای واقعی کلمه دهشتناک بود...
خانوادگی عجب فیلم هایی می دیدیم!!

پرنیان فلاح دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 10:48

راستش منم چندین سال پیش این فیلمو دیدم و شب قبلش هم هیچ فیلم ترسناکی ندیده بودم و اتفاقا تو خونه هم تنها بودم ولی اصلا نترسیدم. آخه واقعا چیز ترسناکی نداره فیلمش.به نظرم فیلم جن گیری از امیلی رز یا خود جن گیر یا سری فیلمای اره رو میشه روش اسم فیلم ترسناک گذاشت.

محمد پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 00:13

سلام زمانی که فیلم را تااخردیدم تنها درخونه بودم ویه اتفاق برام ترسناک بود چون توی حس وحال فیلم بودم واونم زنگ زدن تلفن خونه مون بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد