کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دورهم نشینی برای سه شنبه وصحبت در مورد فیلم cloud atlas

دوستان پیرو هفته ی قبل که واقعا خوب برگزار نشد.این هفته من میخوام بیاید بشینیم در مورد فیلم cloud atlas صحبت کنیم...اگر کسی برنامه ی دیگه ای داره بگه حدود 3ساعت هم طول میکشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور شنبه 1 تیر 1392 ساعت 17:16

دوست داشتم بازم فیلم رو ببینم
ولی تهران نیستم
به دوستان توصیه می کنم برای دیدن این فیلم، به شدت تمرکز کنن...
وگرنه خیلی گیج خواهند شد
شکور

امیر حیدری شنبه 1 تیر 1392 ساعت 18:54

این نظری است که برای پست صفحه پیش دادم اینجا هم مینویسم که بیشتر خونده بشه:

حرف های جلسه خیلی روشن بود. ولی برای روشن تر شدن مسئله دوباره میگم.
قرار شد سه شنبه ها بررسی فیلم باشه.
هرکس از بچه ها که میخواد فیلم پخش کنه اسم فیلم رو به من اس بده.
توجه: اسم من تو این برنامه فقط برای این اومده که اگه مثلن تو یه هفته چند نفر خواستن فیلم های مد نظرشون بررسی بشه یه انتخاب بینشون صورت بگیره.
و اگه یک هفته کسی نبود که بخواد مسئول بشه من خودم مسئول پخش باشم.
پس من فقط مسئول هفته هایی هستم که کسی رو نداریم و گزینش فیلم ها.
امیدوارم این دفعه دیگه همه چیز برای همه روشن شده باشه مخصوصا سعید خان ایزدی.

پرنیان فلاح یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 12:27

فیلمشو ندیدم.دوس دارم ببینم البته اگه بتونم بیام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد