کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

THE RING

ترسناک ترین فیلم تاریخ!

فیلمی که با دیدنش ماه ها از تنهایی ترسیده ام و هنوز هم که به فکرش می افتم، کمی می ترسم...

اگه ندیدید، حتما حتما حتما ببینید

و حتما حتما، نسخه ی ژاپنیش رو ببینید

اگه کسی این فیلم رو داره، مخصوصا با دوبله البته، بیاره ببینیمش...

اصلا بیاره پخشش کنیم

پوستر فیلم، بسیار بسیار زیبا و متناسب با فیلمه

شکور


نظرات 9 + ارسال نظر
رضا یوسف دوست شنبه 1 تیر 1392 ساعت 17:10

ژاپنی ها همیشه خوب ترسناک می سازن

جهان شنبه 1 تیر 1392 ساعت 17:11

فوق فوق العاده

سارا حنانی شنبه 1 تیر 1392 ساعت 19:16

عجب تبلیغی:))

من تو دوران راهنمایی دبیرستانم یه فیلم ترسناک دیدم که هرگز نفهمیدم اسم اورجینالش چیه ولی به اسم "روح انگیز" ترجمه شده بود:)))
در حد و اندازه های رینگ و جن گیر! روم تاثیر گذاشت

پرنیان فلاح یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 11:05

ببینم این همون رینگیه که من دیدم؟آمریکاییشم هست؟آخه اصلا ترسناک نبود که!من ژاپنی و آمریکاییشو دیدم ولی به نظرم چیز خاصی نداشت اصلا!

سلیمه رحیمی یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 14:46

ترسناک ترین فیلم تاریخ؟! اینقدرها هم ترسناک نبودا...
فکر کنم من هر دو نسخه اش رو دیدم. اونم وقتی نوجوون بودم!!!

به فلاح و رحیمی یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 17:18

من نمیدونم چرا نترسیده اید. قطعا این عناوین شخص به شخص و لیست به لیست و معیار به معیار متفاوت میشه... ولی درمورد حجم وحشت و تایید این حجم یه سرچی تو نت بکنید
شکور

زهرا شاه توری یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 19:29

من جاپنیشو دیدم.رینگو بود اسمش.مثکه همون رینگ میشه به انگلیسی.خعلی باحال بود.ترسناکیشم بیشتر بیشتر برا من اینجا بود که ادامه داشت و هنوز نساخته بودنش.یا من نداشتم.به هرحال یه حس ترس بدون پایان رو تو ذهن من گذاشت.
وای را رفتن دختره رو یادتونه؟از تو تلویزیون در می اومد؟

سلیمه رحیمی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 13:52

شما حق دارین آقای شکوری. من اشتباه کردم. حلقه رو با کینه اشتباه گرفتم. من فقط نسخه ی امریکایی حلقه رو دیدم که ترسناک هم نبود

تو نظر قبلی هم پرسیدم ولی ندیدید مث که. بالاخره شما کی هستید؟
شکورم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خانوم سلیمه رحیمی ، همون دوستی که یک بار کانون اومدن و از برخورد اعضا با خودشون ناراحت شدن و طی کامنتی از طرف ایشون وبلاگ زیر و رو شد و البته اگه اشتباه نکنم در آخر حرفشونو پس گرفتن ، البته یادمه یه بارم با شما بابت بلیط جشنواره فجر تماس گرفته بودن.

جهان

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 22:53

ولی آقای شکوری من همون رینگ ژاپنی رو دیدم و به نظرم اصلا ترسناک نبود.واقعا ی فیلم کاملا معمولی بود.

و زین پس من دید دیگری به شما خواهم داشت...یعنی من از شما وحشت خواهم داشت . شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد