کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درباره ی امروز: سردرگمی اعضا در یافتن مسئول پروژه

دوستان امروز سردرگم بودن...معلوم نبود چی به چی بود 

 ایزدی میگفت که به حیدری گفته و حیدری مسئول پخش بود

خانم بشیری میگفتن که ایزدی از یه هفته پیش اسم فیلم رو اعلام کرده ولی حیدری اسم فیلم رو تو وبلاگ نذاشته

یوسف دوست می گفت که برای هفته ی بعد هماهنگ کرده

خانم توفیقی سر اینکه مسئول این اکران های هفتگانه کی هست، مشکوک بود


چیزی که من از جلسه یادمه این بود که ما برای هر اکران، یه مدیر اجرایی داریم

دبیر، صرفا مسئول هماهنگیه این افراده نه مدیر اجرایی هر پروژه

دوستان بعد از هماهنگی با دبیر باید خودشون اعلام کنن، دربازکن رو هماهنگ کنن، پروژکتور رو هماهنگ کنن، و هر کاری که لازمه برای انجام یه همچین پروژه ای

بعضی از دوستان دچار سوتفاهم شده ان و فکر میکنن که وظیفه شون صرفا اعلام فیلم یا آوردن فیلمه و دبیر باید بقیه ی کارها رو انجام بده



شکور


نظرات 10 + ارسال نظر
سعید ایزدی سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 23:26 http://kafankhafan.blogfa.com

تا اونجایی که توی صورت جلسه نوشته شده و با توجه به پستی که امیر حیدری گذاشته بود ( جلسه نقد فیلم):
برداشت من به شخصه این بود که فعلا حیدری می خواد جلسه را راه اندازی کنه و در هر جلسه مسئول سری بعدی هماهنگ بشه و یا خودش بشه مسئول جلسات. یعنی به خاطر دبیر بودن حیدری فکر نمی کردیم که مسئول حیدریه.
توی پست نوشته شده کسانی که فیلم پیشنهاد دارند اس ام اس بزنند و هیچ حرفی زده نشده کسی که فیلم پیشنهاد می ده باید تمام کارهای برگذاری جلسه رو انجام بده.

حاجی...به خانم توفیقی هم عرض کردم... حرفای توی جلسه مهمه بابا...
شکور

بشیری چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 08:43

منم تا اونجایی که یادم میاد و البته برداشت من این بود که این هفته هماهنگی کارا با خود آقای حیدریه، واز هفته بعد مدیرهای اجرایی تغییر خواهند کرد. حالاواقعأ خود آقای دبیر کجایییید؟بیاید بگید داستان چی بوده...

به سعید ایزدی چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 14:17

حاجی مگه من بهت نگفتم اکران با توست و اصلا من نمیتونم بیام؟

امیر حیدری چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 14:30

به ایزدی رو من نوشتم.

به حیدری چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 15:02 http://kafankhafan.blogfa.com

آقا فقط یه اس زدی اکران یادت نره من نمیام.
منم پیگیر بودم. ولی شکور می گفت باید هر کی می خواد فیلم رو اکی کنه باید قبلا دیده باشه که من فیلم رو ندیده بودم برا همین همه چی ریخت بهم.

نگفتم «باید»!!
نگفتم «قانونه»!!
گفتم درست اینه ولی جلوی هیچ حرکتی که میخواد رخ بده رو نمیگیرم...
البت اگه این رو عرف درنظر بگیریم، با الزام اساسنامه ای مواجه خواهیم شد
شکور

به شکوری چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 15:04 http://kafankhafan.blogfa.com

خوب حاجی هی من می گم تو جلسه چیزی گفته نشده تو می گی حرفای تو جلسه.

سعیدم

میگم زده شده دیگه!
از مدیر جلسه بپرس! همین حرفایی که گفتم تو جلسه گفته شده.
شکور

جهان چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 16:53

کاریه که شده!
ایشالا سه شنبه بعدی این مشکلات رفع بشه

توفیقی چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 21:19

به عنوان مدیر جلسه:
همچین حرفی زده شد .
اونروز چند نفر گفتن که مدیر اجرایی بذاریم.
آقای حیدری گفتن مدیر اجرایی نمیخواد یه نفر باشه مسئول هماهنگی.
بعد آقای شکوری گفتن یک رویه باید ایجاد شه. رویه رو دبیر باید بوجود بیاره ، "هر اکران مدیر اجرایی خودشو داره".
و آقای حیدری در آخر گفتن بچه ها هر هفته میان میگن چه فیلمایی دارن، چن نفری فیلما رو انتخاب میکنیم ، اگه کسی نبود خودم انتخاب میکنم.

اما از نظر خودم :
تو جلسه ، حرفای زیادی زده میشه،ولی همه تصویب نمیشن.
به نظرم اومد که این حرف آقای شکوری صرفا یه پیشنهاد بود و تصویب نشد.
مثل اینکه آقای حیدری گفتن یه نفر باشه مسئول هماهنگی.اما نگفتن این یه نفر خودشونن یا شخص دیگه ای. منظور از این هماهنگی چیه اصلا؟ همون نقش انتخاب کردن رو داره یا هماهنگی اکران دور همی.
برای همین سردرگمی پیش اومد .
اینطور که مشخصه، آقای حیدری نقش انتخاب کننده فیلمو دارن، نه برگزار کننده
به گمونم روز جلسه، اینچیزا خوب مشخص نشد که برای همه هنوزاین ابهام وجود داره.(کماکان)

آقای حیدری اگه تو یه پست، همه چیزو مشخص کنن،ماجرا حله.

باز ما که از صبح دانشگاه بودیم هیچی، چن نفر فقط به خاطر فیلم ،اومدن و بعد یه ساعت که دیدن خبری نیست، رفتن.
ایشالله که این هفته این اتفاق نمی افته ...

این نوع اکران ها، یک پروژه اس... در موقعیت ابهام، وقتی هنوز قاعده ی جدیدی ایجاد نشده، رویه های سابق و اساسنامه که هست! تا به امروز این نوع از اکران ها، پروژه بوده اند و مدیر اجرایی داشته اند! مث اکران توپشکن، اکران موسوی و اکران های خودم
شکور-مسئول اساسنامه
----------------------------------------------
من اکران امسال آقای توپشکنو که دیدم ،ایشون مدیر اجرایی ثابت بودن.
این که میشه نقض حرف خودتون که هر اکران،مدیر اجرایی خودشو داشته باشه.
توفیقی
ـــــــــــــــــــــ
توپشکن میخواست یه سلسله اکران انجام بده... یعنی چند اکران... ولی یه اکران انجام داد که مدیر اجراییش هم بود. از اول بحث مدیراجرایی بودن در کار بود. و در عمل هم یکی از مصادیق همین اکران ها با مدیر اجرایی خود توپشکن انجام شد
شکور

سعید ایزدی جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 02:44 http://kafankhafan.blogfa.com

حالا نتیجه برا سری بعدی چی شد ؟؟؟؟

امیر حیدری شنبه 1 تیر 1392 ساعت 18:51

حرف های جلسه خیلی روشن بود. ولی برای روشن تر شدن مسیله دوباره میگم.
قرار شد سه شنبه ها بررسی فیلم باشه.
هرکس از بچه ها که میخواد فیلم پخش کنه اسم فیلم رو به من اس بده.
توجه: اسم من تو این برنامه فقط برای این اومده که اگه مثلن تو یه هفته چند نفر خواستن فیلم های مد نظرشون بررسی بشه یه انتخاب بینشون صورت بگیره.
و اگه یک هفته کسی نبود که بخواد مسئول بشه من خودم مسئول پخش باشم.
پس من فقط مسئول هفته هایی هستم که کسی رو نداریم و گزینش فیلم ها.
امیدوارم این دفعه دیگه همه چیز برای همه روشن شده باشه مخصوصا سعید خان ایزدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد