کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ممد فینی زاد

پشت صحنه ی ساخت فیلم «تردید ...»

تست پرده ی آبی برای جلوه های ویژه

روبروی کانکس 5 (خدایش بیامرزاد)

نظرات 4 + ارسال نظر
آقابیگی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 20:08

سلام.به پیشنهاد آقای شکوری:
من دبیرفیلم وعکس دانشگاه قم چندی است دنبال استادی برای کلاس مبانی فیلمسازی در دانشگاه هستم!ازتمامی شما خواستارم اگراستاد مناسبی را میشناسیدمن راراهنمایی کنید.

saba haghtalab یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 21:06

سعید ایزدی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 21:10 http://kafankhafan.blogfa.com

به شدت مشتاق دیدنش هستم.

محمدمهدی رسولی دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 08:58

محمد برای ضبط سکانس روی موتور "ضامن دار" اومد قم و من تو خونه ی داماد آقا ستارخان باهاش آشنا شدم...
و بدین ترتیب ابشان اولین دوست کانون فیلمی من هستند
درود خدایان بر ایشان و رهروان ایشان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد