کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه نقد فیلم

سلام
در جلسه 3/21 مقرر شد تاریخ اولین جلسه نقد فیلم تابستون سه شنبه 3/28 ساعت 14 باشه. این تاریخ تا زمان اتمام رای گیری اینترنتی موثق خواهد بود.
دوستانی که پیشنهادی دارند برای فیلم، تا یکشنبه اسم فیلم رو به من پیامک بدن.

نظرات 5 + ارسال نظر
توفیقی پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 15:00

به آقای حیدری برای پست حذف شده:

بیشتر تاکید من رو مورد دوم بود
چون دیروز که حرف اکران ها شد، آقای یوسف دوست گفتن اولین فیلم pulp fiction هست. حالا نمیدونستم همینجوری گفتن یا از روی برنامه گفتن و با کسی هماهنگ کردن .
این فیلم خیلی خشونت داره، با روحیه من نمیخونه خب!
از فیلمایی مث هابیت و سرچشمه هم با اینکه بسیار طرفدار داره، خوشم نمیاد.
دیدن فیلم دور همی رو هم خیلی دوست دارم
میخواستم ببینم فیلمایی که انتخاب میشه بر چه اساسیه
اینطور نشه که من از دیدن فیلم دور همی محروم بشم!
یه برنامه ریزی نسبی داشته باشیم که از همه نوع ژانری بهره ببریم.

تا اونجاییم که یادمه این برنامه مدیر اجرایی نداشت.
خودتون پیشنهاد دادین اما قرار نشد اسم فیلما رو به شما بگیم
قرار شد فیلمای انتخاب شده شنبه یا روز قبلش بره رو بلاگ. همین

مهرشاد پرهیزکار پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 20:57

Inglorious Bastards فیلم جالبیه... کارگردانی بسیار قوی ... بسیـــــــــــار هم جای بحث یا بهتره بگم نقد داره.

امیر حیدری جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 01:32

به خانم توفیقی

1) تو جلسه قرار شد اسم فیلم ها به من داده بشه. شاهدش پیامکی که ایزدی دیروز به من زد. تو جلسه قرار شد اکه کسی فیلمی پیشنهاد نداد اون هفته خودم یه فیلم انتخابکنم.

2) عباس شکوری گفت یوسف دوست قراره نسخه دوبله شده پالپ فیکشن رو ترم بعد اکران کنه، بحث درباره جلسه سه شنبه نبود.

3) همه میتونند فیلم پیشنهاد بدند و این خودش به معنی توجه به سلایق مختلف هست. سعی بر اینه که جلسه ها ژانرهای مختلفی رو پوشش بدند.

امیر حیدری جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 01:39

دوباره به خانم توفیقی

در ضمن قرار نشد چیزی بره رو وبلاگ غیر از رای گیری زمان برنامه.
گمون میکنم کلُن حواستون به این بخش از جلسه نبوده. چون شما مدیر جلسه بودید و باید حواستون به همه مباحث مطرح شده می بود این هارو کمی با گلایه بهتون میگم.

توفیقی جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 15:28

آقای حیدری
دوباره به فایل ضبط شده گوش دادم:
شما گفتین مدیر اجرایی نمیخواد یه نفر باشه مسئول هماهنگی (دنبال آقای توپشکن بودین)
آقای شکوری گفتن یک رویه باید ایجاد شه. رویه رو دبیر باید بوجود بیاره، هر اکران مدیر اجرایی خودش
بعد شما گفتین بچه ها هر هفته میان میگن چه فیلمایی دارن، چن نفری این کارو انجام میدیم، اگه کسی نبود خودم انتخاب میکنم.

اینا رو فراموش نکردم
اینطور برداشت کردم که هنوز تکلیف مشخص نیست که مدیر اجرایی داشته باشه یا شما کماکان مسئولش باشین.

pulp fiction هم که گفتم ، منظورم روز جلسه نبود
روز دوم کارگاه ، شنیدم آقای یوسف دوست گفتن که فیلم اول، همینه.

هرچی تو ضبط گشتم پیدا نکردم اما یادمه که شنیدم برای اطلاع رسانی، فیلمای انتخاب شده(اونایی که به تصویب رسیده )شنبه یا روز قبلش میره رو بلاگ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد