کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برای کمک به توپشکن و اطلاع سایرین

 موادی که هنوز وارد اساسنامه نشده ان:

تصویب دکترین وبلاگی مسئول وبلاگ


نتیجه ی 2 حد نصاب به رای گذاشته شده


آغاز رای گیری معاونت و مسئول کانکس



شکورم


نظرات 4 + ارسال نظر
سعید ایزدی پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 23:46 http://kafankhafan.blogfa.com

1. فقط همین ها توی اساس نامه وارد نشده ؟؟؟
2.یک چهارم حق رای دارها برای رای دادن به یک موضوع:
با 2 رای موافق و 1 رای مخالف به تصویب رسید.
با سه نفر که یک نفرش هم مخالف بوده این رو تصویب کردید؟

نه این همش نیست. اینا رو برای موضوعی پیدا کردم
شکور

سعید ایزدی جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 00:16 http://kafankhafan.blogfa.com

سوال دوم ؟؟؟

به خانم حنانی جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 00:42

توی تنظیمات ارسال مطلب قسمتی هست که میشه یه مطلبو پین کرد بالای وبلاگ که همیشه اونجا بمونه! میشه ازش استفاده کرد و قوانین وبلاگ یا نظرسنجی ها و رأی گیری ها رو اینجوری نشون بدیم که البته فکر کنم براش باید یه قانون نوشته بشه!

قانون؟
فک کنم فقط باید بذاریمش تحت نظر مسئول وبلاگ
یعنی مسئول وبلاگ تایید کنه یا تشخیص بده که این مطلب ضروری هست که بمونه صدر وبلاگ یا نه
حالا باز هم باید نظرسنجی کرد از بچه ها
حنانی

به ایزدی جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 21:54

من در جریان نحوه ی تصویب حد نصاب ها نیستم حاجی
حد نصاب ها از موخرترین مصوبات نهاد تصمیم گیریه
من هم تو جریانش نبودم و تا جایی که یادمه، تو پستش هم نوشتم که متاسفانه زمان زیادی میبره و تو تابستون به اصلاحش فکر میکنم
دقیقا نمیدونم داری درمورد چی صحبت می کنی
اگه میخوای من دقیق نظر بدم باس دقیق رای گیری رو بهم بدی وگرنه بهتره که از توپشکن بپرسی

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد