کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من مانده ام تنهای تنها ...

الان ساعت 2:46ظهر روز دوشنبس ومن از تقریبا صبح کانونم حدودا از 10...

این ترم حدود38واحد کانون پاس کردم و18 واحد دروس رشتمو....



الان که ساعت 2:47 حدود5 دقیقه میشه که آقای شکور رفتن ومن آخرین بازمانده ام تا شاید کمک برسه...

الان ساعت2:48 دقیقس ودارم به حرفی که عمو اشکان(توپ شکن) توی مستند کانون میزد میرسم ...کانون بدون اعضاش کانون نیست...

الان که ساعت 2:49من منتظر تموم شدن دانلود یه قسمت از یه انیمه ی 600قسمتی هستم که چند ماه میشه قسمتای جدیدشو ندیدم ویه داستان معرکه داره....(البته برای من اکثر انیمه ها داستان هاشون معرکن) 

الان ساعت2:52 دقیقس و در زندگی هم لحظاتی است که مثل خوره روح آدمو میخورن مثل الان...

هنوز همون عدد قبلیه ساعت ومن دارم به یه پست شدیدا جنجالی نگاه می کنم, که بحثهای پست از خود پست باحالترن....

الان ساعت2:55صدای جرو جر در نیمه باز کانون که منتظره اومدن یکی از بچه هاس که یا امتحانشو خوب داده یا امتحانشو بد داده ویا اومده کلا سری بزنه،قطع شد.....

الان ساعت 2:58دقیقس یه صدای پا اومد گفتم شاید یکی از بچه های کانون داره میاد خوشحال شدم ولی متاسفانه اشتباه بود....

الان ساعت 3:00بالاخره سعید اومد،دنبال آب بود آب قطع شده،دوباره رفت....

الان ساعت3:05 دقیقس وهنوز 6دقیقه از اتمام دانلود من مونده توی سایت دانلود انیمه ی مورد نظر یه آمار جالب دیدم :

  • Connection      Download Time
  • Broadband                  1m 36s
  • DSL                   2m 8s
  • Dial-up                 3m 12s
  • Mobile                 6m 24s 

الان ساعت 3:07 دقیقس که پژمان دلیاری اومده ومیگه پاشو من چند ساله که تو نوبت وایستادم ،کار دارم....

الان ساعت3:10 که دانلود تموم شدوبایدچکش کنم برای صحت وسلامت فایل....

الان ساعت3:11 میخوام برم وبه فکر اینم با اومدن هارد جدید یه قسمت حدودا 200گیگیشوبه انیمه وانیمیشن اختصاص بده کانون....

الان ساعت3:15 ومن رفتم....

شما بیاید....



نظرات 5 + ارسال نظر
saba haghtalab دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 15:53


امتحاناتتون رو خوب دادین؟

جهان دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 16:15

جالب بود!
اما فک کنم این موضوع چندان مناسب نباشه

سعید چ.ع دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 22:46

کانون بدون اعضاش کانون نیست پسرجان. و حسّ برهنگیِ وحشتناکِ اتاقِ خالی از آدم حسّ ناراحت‌کننده ولی غیرقابل اجتنابیه. زندگی -درست یا غلط - بُعدهای دیگه‌ای هم داره که خواه ناخواه باید به اونا هم پرداخت، مخصوصاً وختی تنها اجبار برای حضور در یک فضا، علاقهِ شخصی باشه و همین اجبار هم با اجبارهای بیرونی دیگه‌ای باید در کشاکش باشه. الغرض، خالی نمیمونه کانون، نترس.
زیاده عرضی نیست.

دلنــاز طلاکوب شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 12:11

یک. قشنگ بود!
دو. مگه پست گذاشته نشده بود که تا آخر امتحانا کانون بسته اس؟!
سه. ندارد!

یوسف دوست دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 12:57

سلام
1-نمی دونم خوب بود یانه
فکرکنم ربط نداشته باشه
ترسی نیست حسش خالی بودنش خوب نیست
نه کانون بازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد