کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه هماهنگی تابستان

سلام بچه ها، خسته امتحانات نباشید.
برای برنامه ریزی پروژه های تابستون نیاز هست یک جلسه داشته باشیم.
چه تاریخی رو پیشنهاد میدید؟

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید چ.ع دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 20:50

فارغ از روزش به شدت موافق! در هفته آتی، هر روز شد به جز یه شمبه

جهان دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 23:04

به نظرم مثل ترمای گذشته تو یه پست آخرین روز امتحان بچه ها رو بپرسیم و باتوجه به اون ، یه روزی رو به رای بذاریم!

سعید ایزدی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 23:46 http://kafankhafan.blogfa.com

از شنبه تا سه شنبه هفته دیگه 12 تا 2

راد سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:28

من فک کنم هر وقت بذارین بیام.

شکور چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 12:36

منم فکر کنم مشکلی برای زمانش نداشته باشم
شکور

مرادپور پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 11:31

به نظرم روز آخرین امتحان بچه ها رو بپرسین و همون روز رو هم واسه هماهنگی پروژه هم واسه خدافظی بچه ها برنامه ریزی کنید.

سودابه باقری جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 15:05

نه!!!
آخرین روز امتحانا که میشه 20ام من دوتا امتحان دارم، یکی صبح، یکی عصر و هرکی دوست برقی داشته باشه میدونه امتحانای ما میانگین 3 ساعت طول میکشه!!!
بذارین فردای آخرین روز؟؟؟ 3 شنبه 21 ام هرساعتی بگین خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد