کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فیلم فیییییلم

در ادامه پست آقای شکوری برای برنامه ریزی ارتقای سطح بچه های کانون ، پیشنهاد آقای قدکساز رو فراموش نکنیم : (سارا حنانی چرا آموزش گذاشتن عکس و لینک رو نزاشتی تو وب هنوز دختر؟)البته من بلدم 

 آقای قدکساز فرمودند

 



کسانی که دوست دارن فیلم اکران کنن در ترم پاییز و فیلمی مد نظرشون هس به شکل پروژه شخصی یا کانونی مطرح کنند و تابستون بخشی از کاراش رو بکنن.این طوری حماسه اکران های این ترم که خیلی باحال بود تداوم می یابد.حالا نه به این شدت  


ماهی یه بار اکران فیلم کمه برای ترم پاییز

نظرات 6 + ارسال نظر
رادم یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 22:18

الان چند چندید شما؟ ما هی میگیم نیازی به اکران زیاد نداریم، باید خودمونو قوی کنیم، بعد شما باز جو میدید که یکی کمه دوتا غمه، سه تا خاطر جمه؟؟

خب منم نگفتم نیاز داریم به اکران معلومه که نداریم.می گم هم ارتقا داشته باشه اعضای کانون هم ماهی 3 تا اکران داشته باشیم نه به شکل اکران کشوری .بده؟این دو تا ربطی به هم ندارن که.اولویت با اولیه فقط
حق طلب

سارا حنانی یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 23:49

یادم هستم وقتش نیست!
گذاشتم موقع تحویل سمت ب آقای قدکساز اون پست و یکی دو تا پست مرتبط دیگه رو بذارم
پست الوداع



saba

محسن قدکساز دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 00:06

دعوا نکنید...
میتونیم به همون روش هایی که برای اکران فیلم تبلیغ میکردیم، برای ورک شاپ‌ها تبلیغ کنیم! یه چیزی مثل اون ورک شاپ آموزش فیلم برداری با دوربین موبایل که سامسونگ برگزار کرده بود! یعنی به جای اینکه مثلا 50 نفرو بیاریم بشونیم فیلم ببینن، بیاریم بشونیم یه سری نکته ی ورکشاپی یادشون بدیم!

دلنــاز طلاکوب دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 14:06

به نظر من ماهی یه اکران کم نیست ؛ ارتقای سطح بچه های کانون مهم تره و بهتره رو این موضوع بیشتر تمرکز کنیم.

سارا حنانی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 16:55

سبا من اشتباه میکنم یا تو واسه نظر تایید شده ی من پاسخ گذاشتی؟
چون من نظرات خودم رو سریع تایید میکنم. غالبا اونقدری نمیمونه که کسی پاسخ بذاره روش

سبا حق طلب دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 18:45

سارا من متوجه شدم من و تو همزمان تو وب بودیم همون موقع که تو نظر گذاشتی من پاسخ گذاشتم.همزمان شده با تایید تو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد