کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پروژه شخصی از پیش برنامه ریزی شده ی من!

به نام خدا


سلام

از بچگی عاشق انیمیشن یا همون کارتن بودم


حتما ادامه مطلب رو بخونید


نمیدونم تا به حال چند بار سیندرلارو دیدم!

یادمه یه دوره ای برادرم برام فقط کارتن می خرید!

پری دریایی

سندباد

آناستازیا

شگفت انگیزان

و ....


اولین باری که با دوبله معرکه و صداهای جالب گلوری که چند سالیه تبدیل شده به انجمن صنفی گویندگان جوان آشنا شدم تو همین انیمیشن فوق العاده ی شگفت انگیزان بود، من عاشق اون پسر بچه هه بودم دوبلورش صدای خیلی خوب و بامزه ای داشت


همیشه دوس داشتم ببینم کار دوبله چه جوریه ، دوبلورا چه شکلین ، چرا بازیگر نمیشن؟

اینا که خیلی خوب لحن دارن؟ کوچیکتر که بودم میگفتم حتما خوشگل نیستن، اگه خوشگل بودن حتما بازیگر می شدن  (از همومن بچگی یه چیزیم می شد)


با حرکت فوق العاده ی آقای یوسف دوست خاطرات ساعت ها وقت گذاشتنم برای دیدن چند باره یه کارتن به یادم اومد!

تصمیم گرفتم برای ترم پاییز من هم انیمیشن اکران کنم اما این بار یه کم متفاوت ، برای ترم آینده از انجمن صنفی گویندگان جوان دعوت کردم تا اولین اکران جدید ترین کارشون در پاییز رو قبل از اینکه بفرستن تو بازار بیان تو دانشگاه ما اکران کنن ، البته با حضور دوبلورهای همون کار و  به همراه نقد و بررسی ، درست مثل اکران های کشوری ( البته قابل قیاس نیست ، از جهت اولین بار اکران شدن به همراه عوامل عرض میکنم).

امروز بهم خبر دادن که با درخواست من موافقت کردن!

آقای رئیسی (مسئول گلوری ، پدر اون انجمن در واقع ) بسیار بسیار از این کار استقبال کردن و قول دادن که انشاا... این همکاری صورت میگیره!


این پروژه یه پروژه شخصیه ، هر کس دوس داره میتونه بهم کمک کنه!

زودتر از موعد این خبر رو دادم تا زودتر همه تون رو توی خوشیم شریک کنم!


باشد تا این اتفاق گام مثبت دیگری باشد در راستای رسیدن به هدف دوبله توسط اعضای کانون فـــــیلم و عکـــــس دانشگاه شهید بهشتی!


جهان


نظرات 18 + ارسال نظر
توفیقی یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 11:43

آفرین!!
بچه های کانون سرشار از ایده اند!

اما چرا شخصی؟!
پروژه ات کوچیکه؟
گروهت مشخصه؟
واقعا چرا؟!

به نظرم کانونی اش کنی،خیلی بهتره.

کانونی یا شخصی بودنش تاثیر چندانی تو پیشبرد کار نداره مگر در زمینه های خیلی کوچیک!
از طرفی هم این کار توی تالار مولوی و الزهرا اکران میشه کار اونقدر بزرگ نیست (منظورم حجم کاره)
در مورد گروه ، هماهنگی بچه هایی که لازمه باشن و البته دوست دارن که بهم کمک کنن رو گذاشتم چند وقت قبل از اکران.
الان نمیشه در مورد برنامه اعضا پیش بینی کرد اما به فکرش هستم قطعا

حالا چرا فک میکنی کانونی بشه بهتره؟!!

جهان

توفیقی یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:21

زمانی اعضا پروژه ای رو شخصی میگیرن که گروهشون مشخص باشه و همون تعداد "موظف" به کمک و حضور هستن

- شما که گروهت مشخص نیست.
- این پروژه هم که خیلی کوچیک و جمع و جور نیست،قراره عواملو دعوت کنی
- فکر میکنم اولین تجربه اکرانت باشه،چه بهتر که از حمایت همه جانبه کانون برخوردار باشی
- پروژه هم جوری نیست که همه اعضای کانون نتونن همکاری کنن و نقشی نداشته باشن.

چه دلیلی داره کانونی نباشه؟!

با این جمله هات مشکل دارم:
"زمانی اعضا پروژه ای رو شخصی میگیرن که گروهشون مشخص باشه و همون تعداد "موظف" به کمک و حضور هستن

- شما که گروهت مشخص نیست."

توفیق!
به نظرت الان گروهمو مشخص کنم فایده ش چیه؟
من میذارم واسه 3 هفته یا دو هفته مونده به اکران گروهمو مشخص میکنم!
همچین میگی گروهت مشخص نیست انگار الان دو روز مونده به اکران و من کاهلی کردم هنوز گروهمو مشخص نکردم!

من مطمئنم ک بچه های کانون کمکم میکنم
تازه برای کانونی کردنش دیر نشده ، فعلا دوس دارم شخصی باشه اگه بعدا جوشش کانونی واسش دیدم!!! تو جلسه ی بعد از امتحانا (اگه داشته باشیم) کانونیش میکنیم!
حله؟

جهان

سبا حق طلب یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:54

توفیقی یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 14:18

به حال من ک فرقی نداره
هر جور راحتی
خواستم مشکلاتت کمتر باشه برای اکران.
همین.

مــــــــــیـــــــــدونــــــــــــــــــم!

بهش فک میکنم، حتما

جهان

محسن قدکساز یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 15:56

کمک میکنیم!

درود بر شما

جهان

شکور یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 17:21

آورین



جهان

sheida.z یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 21:35

خیلی هم خوب...
کمک خواستی ما هستیم!

می خوام کمک

جهان

سبا حق طلب یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 21:48

ایده خوبیه اما به نظرم ممکنه مخاطب کم داشته باشه. یه مقدمه ای چیزی یه پروژه ای قبل این پروژه باید باشه ،منظور یه آماده سازی ذهنی برای بیشتر دیده شدن کار تو،مثلا یه اکرانی داشته باشیم که انیمیشن دوبله شده پخش کنیم و برای اکران بعدی این پروژه تو رو عملی کنیم.یا مثلا تو اکران های فیلم کوتاه بچه ها ی کانون، یه انیمیشن کوتاه با صدای خودمون دوبله کرده باشیم هم پخش کنیم در ادامه اگران ها این طوری هم باز خورد رو می بینیم هم مقدمه ای برای دعوت گویندگان جوان(پروژه تو ) میشه .
این طوری دو هدف برای کانون فیلم ایجاد میشه کم کم
ساخت فیلم
دوبله فیلم

البته من خودم فیلم با زیرنویس رو ترجیح میدم .اینا پیشنهادات من بود جهت پیشرفت بچه های کانون

بعید میدونم مخاطبش کم تر از اکران انیمیشنای یوسف دوست بشه ، اونم متاسفاانه با اون شکل تبلیغات بد!!!!‍
من گفتم پاییز ، نگفتم چه موقعی از پاییز!
قطعا میفته بعد از اکران مستندای پریماه ، میتونیم توی اون تبلیغات کنیم به همون شکلی که تو میگی!
از پیشنهاد دوبله توسط خود بچه ها :
به نظرم فعلا زوده!
فعلا هیچ کدوممون نمیدونم دوبله اصولش چیه کجا بریم با صدای خودمون دوبله کنیم؟چی فک کردیم واقعا؟
کار کتاب صوتی متفاوته با دوبله ها!!!!
گلوری کلی کلاسای مختلف داره !
ما میتونیم بعد از این اکران با همکاری اونا کلی کلاس تشکیل بدیم و گزینه های خوب کانون و دانشگاه رو رشد بدیم و بعد بریم سراغ دوبله!

ممنون از پیشنهادت

جهان
-------------------
منظورم دوبله به اون شکل نی.مثلا فیلم 5 دقیقه ای ،انیمیشن کوتاه
اگه تونستم کمک می کنم بهت.
البته من دارم به پروژه جمعیت امام علی فکر می کنم برا اوایل پاییز که خودت پیشنهادشو داده بودی

محمدمهدی رسولی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 00:07

من حاضرم نقش دارکوب زبله رو ایفا کنم...

سعید ایزدی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 00:35 http://kafankhafan.blogfa.com

بنده هم به شدت استقبال می کنم و به شدت پایه کمک کردن هستم.

به سبا دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:18

سبا جان در مورد برنامه جمعیت و خونه علم اگه میشه هر تصمیمی گرفتی به من بگو!
من دارم در موردش یه کارایی میکنم!
یه صحبتای کوچیکی هم با آقای رسولی برای ساخت مستند انجام دادم!
اگه برنامه هامون هماهنگ بشه تا تداخلی پیش نیاد خیلی بهتره

جهان

دلنــاز طلاکوب دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 14:11

آفرین دخترم!

رامین دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 17:43

تبریک خانوم جهانی ... :)
استقبال میکنیم



جهان

سبا حق طلب دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 18:52



منظورمن رو متوجه نشدییی
من که نگفتم جدا می خوام کاری بکنم

منم نگفتم جدا میخوای کاری کنی!
اصلا بیخود میکنی جدا کار کنی!
هر چند از کامنتت این برداشت هم میشد کرد!
به هر حال منظورم این بود با من هماهنگ باش هر فکری به نظرت رسید به منم بگو!


جهان

ب.رضائی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:02

آفرین بر این همه ذوق
ما نیز کمکی از دستمان بر بیاید دریغ نخواهیم کرد

ممنون

جهان

nafi3 saleh سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 15:30

هستم اگر می آیم
گر نیایم نیستم

بیا تا بباشی یه قل از سه قل

جهان

مرادپور پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 11:20

واااااااااووووو....!!! چه عاااالی!!!! هستم تا آخرش....

سودابه باقری جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 15:14

همه جوره هستم (عمه)

فدات بشم (عمه )

عمه جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد