کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نتیجه رای گیری عدم برگزاری جلسه

به نام خدا


بر اساس رای گیری پست زیر :

رای گیری برای عدم جلسه


با 8 رای موافق و 3 رای مخالف تصویب شد که:


از الان تا جلسه ی بعد، جلسه با رای گیری در وبلاگ تعیین خواهد شد و جلسات هفتگانه منقضی است.


دو تا نکته:

1. در این رای گیری همه حق رای داشتن.

2. 2 تا از آراء مخالف فک میکنم درست متوجه مفهوم پست نشدن و فکر کردن که اگر با پست مخالفت کنن موضوع بالا به تصویب میرسه (این برداشت بر اساس کامنتاییه که توسط اون 2 فرد گذاشته شده)


مسئول حق رای


نظرات 3 + ارسال نظر
سعید ایزدی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 00:58 http://kafankhafan.blogfa.com

یک مسئله رو من نفهمیدم و شاید هم به خاطر این باشه که تابستون سال پیش نمی دونم برنامه چی بوده.
"از الان تا جلسه ی بعد، جلسه با رای گیری در وبلاگ تعیین خواهد شد" این یعنی چی؟
یعنی اگه یک فردی بخواد مثلا هماهنگ که یک جلسه بذاره برای معارفه باید اول بیاد اینجا به رای گیری بذاره؟
اگه رای نیورد باید چیکار کنه ؟
کلا برنامش کنسل می شه و یا بی هماهنگی انجام می شه ؟

به آقای ایزدی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:46

چون این پستو من نوشتم گفتم زشته جوابی ندم!
تابستونا جلسه رسمی برگزار نمیشه ...

این مسائل رو آقای شکوری خیلی خوب میتونن ج بدم!
احتمال خطای ایشون از سایر اعضا تو جواب دادن سوالا خیلی کم تره!
پیشنهاد میکنم از ایشون جویا بشید!
شمارشون : 09193499839
ایمیلشون: Shakoori_abbas@yahoo.com
90 درصد مواقع توی یاهو در دسترسن


جهان

سعید ایزدی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 23:35 http://kafankhafan.blogfa.com

اکی از طریق ایشون پی گیری می کنم .
بابت حواب هم بسی ممنون.

خواهش میکنم

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد