کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خانم ماقبل دبیر!

تو پروژه دربند، آقای شالیکار، مسئول اصلی فروش بلیط  بودند و دوندگی هایی که من ازشون دیدم، واقعا قابل تقدیره.

هر لحظه هماهنگی ، تماس، و حتی سرزدن حضوری و چک کردن چند باره کم و کسری های بچه ها برای فروش تو قسمتای مختلف دانشگاه ، مثل خرد کردن اسکناسهای درشت و غیره و غیره که من ازشون بی اطلاعم.

اونم با در نظر گرفتن شرایط آفتاب سر ظهر و شیب پر مصیبت دانشگاه و استرس برای حتمی شدن اکران...

اراده قوی میخواد اینجور دوندگی ها.


من ، جلو کتابخونه نشسته بودم ، یار کمکی ام رفته بود وکس دیگه ای رو هماهنگ میکردن،

قرار شد وسایلو جمع کنیم و بریم سمت سلف .

آقای شالیکار میزو برداشتن و من صندلیا رو.

تو وضعیت حمل میز هم دائم گوشی دستشون بود و نیرو ها رو سامان میدادن:

 

      الو  خانم نجاتی سلام، اگه میتونید بیایید جلو سلف

      خانم فلانی، مشکلی نیست؟

      خانم بهمانی، خبری نیست؟
خانم X ، الان کجایید؟

      خانم Y چه مشکلی دارید؟

     سلام خانم فرامرزی ....



آخ ببخشید ممّد !! من شرمنده ام...

 قبل تو با پونزده تا خانم حرف زده بودم....

 

یعنی رنگ به رنگ شده بودیم بس که خندیدیم!


نظرات 10 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 17:47

جواد شالیکار از مقربین بود...روحش شاد
شکور

جهان چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 17:49


وای وای وای !
توفیق تصور حالت چهره شالیکار با صدای خاص خودش اون لحظه منو رنگ به رنگ میکنه از خنده!

سعید چ.ع چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 19:39

جواد، بودنش به نبودنش ارحج است.

سارا حنانی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 19:57


چه خوب مینویسی

مرادپور چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 19:58

آخ آخ آخ!!! بیچارهه ه ه ه ه...

saba haghtalab چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 20:08


تو این فرژه خوب شادمون می کنید
ایول
داغونیم آقا داغونیم

امیر حیدری چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 21:12

زحمات جواد بر کسی پوشیده نیست و با نوشته خوب شما برای همه بیش از پیش عیان شد.

محسن قدکساز چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 22:48

مهرشاد پرهیزکار چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 23:12

LIKE

پرنیان فلاح چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 23:32

میدونی چیش جالبه،این که با این که صدای کلفت شنیده بازم گفته خانم و تشخیص داده که بگه خانم فرامرزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد