کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

روز کانون اردیبهشت92

هی منتظر شدم آقای شکوری یه عکس از روز کانون بزارن که نزاشتن،پس خود دست به کار شدم. 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سبا ح سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 11:39

فقط نمی دونم کیفیت عکس عالیه اما وقتی کوچیکش می کنی میاد پاییم کیفیت

برزگری سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 14:48

از مدیران اجرایی پروژه های روز کانون و ُکتاب صوتی خواهش می کنم عکس های برنامه رو به دست من برسونن

پرنیان فلاح سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 22:55

ای کاش اون عکس دست جمعی که همه بودن گذاشته میشد!

محمدمهدی رسولی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 00:43

خانوم می گفتید عکس بزرگتر با آدم های بیشتر می گذاشتیم...

زهرا شاه توری چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 10:15

اینجا کجاست؟

سبا حق طلب چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 10:32

خب بزارید آقای رسولی مگه باید بگم?به جای عکس من بزارید

زهرا شاه توری جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 17:49

اینجا کجا بود؟

زهرا شاه توری دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 16:50

این جا کجا بود؟
(مرسی که جواب میده یکی)!

لابی!(؟؟؟)سالن کنفرانس دانشکده حقوق
خود سالنش نیست
و ما خودمون هم نمیدونیم چی دقیقا صداش کنیم!
توی امتحانات اسمش هست سرسرای "ب"
لذا اینجا سرسرای "ب" دانشکده حقوقه
کافی بود؟
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد