کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جشنواره فیلم های کوتاه کانون

به نقل از آقای چراغعلی: 

 

عطف به اعلام قبلی در جلسه کانون؛ مقرر شد اینجانب سعید چراغعلی نسبت به اجرای جشنواره اکران فیلم های تولیدی کانون فیلم مبادرت ورزم. این مهم قرار است در مهرماه امسال برگزار شود تا وروردی های جدید نیز مستفیض گردند. از دوستان سازنده خواهش مندم اعلام آمادگی نمایند.
 

پانوشت اول: برای تبلیغات پیشناهاد دهید. 

 

پانوشت دوم: از دوستانی که قبلاً مدیر اجرایی بوده؛ هل من ناصر ینصرنی؟

پانوشت سوم: هرگونه کمک دیگری هم با روی گشاده و منت بسیار پذیرفته می شود.

زیاده عرضی نیست؛ چراغ.

نظرات 6 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 23:16

کمک خواستید در خدمتم

محسن قدکساز دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 08:16

من تلاش میکنم فیلمم رو به مهر برسونم! هنوز مراحل اولیه‌ش رو میگذرونه واسه همین مطرحش نکردم!

شکور دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 16:14

فیلم قبلیم رو اصلاح می کنم تدوینش رو
شکور

طلاکوب دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 17:40

هستم برا کمک!

yasamin دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 21:46

بسی خرسندم از این پروژه

سودابه باقری سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 15:05

هر کمکی ازم بر بیاد هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد