کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فایل ها آدم باشید!

 

بچه ها مرسی که با من همدردی کردید.بعضیا فک کردند که من  پروژه رو تعطیل می کنم اما نمی کنم.اما اگه فایل های ضبط شده درست نشد ند با توجه به تمدید جشنواره بعد امتحانات اگه دوستان مایل بودند به همکاری مجدد، یه رو ز رو بزاریم برا۵۰ درصد پریده 

نظرات 7 + ارسال نظر
غزاله چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 20:15

کارت عالیه عزیزدلم.با برنامه ای که داشتی پی پی ها عاقبت به خیر می شن


دم همتون گرم و خسته نباشید.

جهان چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 21:56

سبا پای غزاله رو هم کشیدی وسط
دمت گرم
چه عکس باحالی!
انگار تازه از شیمی درمانی فارغ شدم

سبا حق طلب پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 00:29

به پریسا.ردیف پسرا این حس رو بیشتر از همه تداعی می کنه انگار تازه از شیمی درمانی فارغ شدن آقای زینل که انگار بغض کرده.آخرین عکس اون روزه که همه له شدیم .آقای پرهیزکار هک انگار خوابش میاد
من نمی دونم از کدوم غزاله حرف می زنی ولی الکی ذوق کردم از حرفت

مهرشاد پرهیزکار پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 02:34

دوستان عزیز بنده جا داره اضافه کنم که من خسته بودم، اما خوابم نمیومد بلکه اگر کمی بیشتر دقت کنید میبینید که بیشـــــــتر در اعماق فکر فرو رفته ام اینجانـــــب...

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 20:16

عکس باحالیه،فقط ای کاش ی عکسی بود که همه توش می بودن.
از خودم خوشم اومدااا،جزو معدود جاهایی که خوب افتادم(نگید چه قد خود شیفته ام!)
سبا جان کارت درست میشه عزیزم نگران نباش.

به سبا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 21:47

هه!
ضایع شدم؟
من فک کردم یه دختر خاله داری اسمش غزاله س این غزاله هم که کامنت گذاشته همونه

راد شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 01:02

شما کلا تو عکس گذاشتن نگاه میکنین خودتون خوب افتادن یا نه؟
بازم که من و امیر حیدری نیستیم

این ازون حرفا بودااااا
اولا که خودم خ بد افتادم
ثانیا این دومین عکس از گروهه که تو وب گذاشتم و اولی هم که هم شما هستین هم آقای حیدری
ثالثا که یه عکس دسته جمعی می خواستم بزارم که همه بودیم ولی اون عکس مناسب فضای وب نبود به نظرم
رابعا این حرف شما شوخیشم زشته
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
!
یا ابالفضل
سبا بی خیال !
بنده خدا چیزی نگفتن که!

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد