کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تبلیغات وبلاگی رو از یاد بردید؟

ظاهرا مدیران اجرایی بعضی وقتا فراموش میکنند از امکان تبلیغ در وبلاگ هم برای تبلیغات استفاده کنن

توی کامنت ها هم اعتراض داشتیم که چرا اکران ها رو به روشنی توی وبلاگ اعلام نمیکنیم

الان اصلا اکران های انیمیشن نیومده توی وبلاگ (امروز که من دانشکده رفتم به چند نفر توصیه کردم که بیان برای اکران انیمیشن و وقتی جزئیات ساعت و مکان رو میخواستن هرچی گشتم دیدم اصلا اثری از پوسترهای انیمیشن طرف دانشکده حقوق نبود! وقتی هم به وبلاگ مراجعه کردم اینجا هم خبری نبود یا حداقل پست نزدیکی نبود)

اگه درست یادم باشه اکران های آقای عطارپور هم توی وبلاگ اعلام مناسبی نشد

میشه پوسترها رو تو وبلاگ گذاشت یا خبرش رو توی یه پست اعلام کرد (ترجیح شخصی من گذاشتن پوسترهاست)

اگر برای دوستان پست گذاشتن سخته فایل تصویری پوسترشون رو برای من ایمیل کنند تا همون رو آپلود کنم و بذارم توی یه پست

به علاوه، آقای شکوری یا هر کس دیگه ای که از این مدل پست ها میذارید نظر من اینه که تو این جور پست هاتون حتما روز و تاریخ و ساعت و مکان اکران ها و کلاس ها رو اعلام کنید


نمیدونم لازمه ضمانت اجرایی برای الزام به تبلیغات در وبلاگ پیش بینی کنیم یا همین جوری با زبون خوش میاید تو وبلاگ هم تبلیغ میکنید؟


پ.ن: منظورم از تبلیغ در وبلاگ این نیست که یه پست بذارید برای اکران دو ماه بعد، مهم اینه که مثل تبلیغات محیطی، در آخرین روزهای نزدیک به اکران هم توی وبلاگ پوسترهاش رو داشته باشیم


نظرات 3 + ارسال نظر
سبا حق طلب شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 20:00

موافقم شدید

yasamin شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 20:30

آفرین خیلی موافقم
اتفاقا ظهر می خواستم واسه اکرانای انیمیشن یوسف دوست پست بزنم(چون دیدم خودش نذاشته) منتها اطلاعات دقیقشو نداشتم
خیلی وقت ها ماها که کانونی هستیم از برنامه های اکران خبردار نمی شیم چه برسه بقیه بچه ها
هرکی خواست می تونه رو من هم حساب کنه واسه گذاشتن پست تبلیغی پروژه اش تو وبلاگ
مرسی که این موضوع رو مطرح کردی

شکور دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 10:14

قصد من از ایجاد موضوع «برنامه های در حال اجرا» برای قراردادن پست های این چنینی بود...
زمان خاص هر پروژه رو من در پست های دیگه قرار میدم
هرچند میدونم که قرار دادن زمان های مشخص شده مصادیق داخل این پست ها میتونه خوب باشه ولی از طرفی فقط سه چهارتا مصداق اول هر کدوم از این پست ها زمانشون مشخص شده و هم اینکه بررسی زمان این پروژه ها برای من وقت گیره و ممکنه تحمیل این تلاش به من باعث بشه به علت کمبود وقت اصلا این پست ها رو نذارم ... بنابراین من در این مواقع ترجیح میدم به جای اینکه اصلا پست رو نذارم، بدون تاریخش رو حداقل بذارم
تازه من از شما توقع تشویق داشتم ها.. من تنها کسی هستم که این جور پست ها رو میذارم، بدون هیچ مسئولیتی...انتقاد کردید؟؟!! میخواید شما رو به انجام این کار ملزم کنیم؟

شما الان نشون دادید که یک وکیل موفق هستید
یعنی قشنگ انقلاب دعوا رو به طور عینی به چشم دیدم
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد