کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تاریخ قطعی ضبط کتاب صوتی ابری ها

سلام.بزارین یه نفسی تازه کنم بعد خبر رو اعلام کنم. 

......... 

......... 

......... 

ضبط کتاب ابری ها شد جمعه ساعت 9 صبح تالارکنفرانس شیخ بهایی  زیر مجموعه تالار ابوریحان 

  

اول قرار بود در استودیو ضبط کنیم چون با جمعه موافقت نشده بود

تا 8 شب در اختیار ماست این تالار 

از اونجایی که غذا و میان وعده به ما تعلق نگرفت  به دلایلی .هر کسی باید خودش به فکر شکمش باشه

اما پیشنهاد من اینه که یک نفر مسوولیت تهیه رو به عهده بگیره و بعد باهاش حساب می کنیم  کی حاضره در این امر کمک کنه ؟من جاشم سراغ دارم. 

به یه نفر برا بعضی هماهنگی ها در روز جمعه نیاز است. 

به چند نفر برای ایجاد همهمه  

هر کی  می تونه کمک کنه بگه

نظرات 2 + ارسال نظر
پیروزبخت پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 19:50

با این حرکت آخریت واقعا ازهمکاری کردن باهات پشیمون شدم!
آیانیازبه حضور صداپیشگان دربرنامه روز جمعه نبود ک هیچ هماهنگی باانها نشد؟!

اگه قصه پر غصه منو می شنیدی اینو نمی گفتی و بهم هم حق می دادی.از پریسا بپرس.فردا بیا برات توضیح می دم با چه بدبختی همینم جور شد
----------------------------------------------------------------------------------
در ضمن من اس ام اس دادم بهت و به بقیه هم همزمان اس دادم و تا الان فقط تو ناراحت شدی

ترابی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 23:51

امیدوارم که کارای ضبط خوب پیش بره
یه خواهش اگه قراره برای پروژه خرجی بشه لطفا و حتما منو در جریان بزارید
پروژه شخصیه و بودجه محدود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد