کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

واقعا چرا وبلاگ؟

تاریخ ارسال دوشنبه 9 اردیبهشت ماه سال 1392 ساعت 10:16

ارسال کننده mohammad  

عنوان نامه چرا وبلاگ؟!

متن نامه سلام

وبلاگ خوبیه.اما چرا وبلاگ؟

اگه بخوایید میتونم براتون یه سایت با تالار گفتگو و... ایجاد کنم

حتی اگه بخوایید فقط یه تالار گفتگو(که فک کنم خیلی بدردتون بخوره)

اگه خواستید با من تماس بگیرید...


                      با تشکر از بچه های انجمن علمی علوم کامپوتر

                                                                                    www.cssa.xzn.ir 


اگه اشتباه نکنم پارسال هم چنین بحثی مطرح شد ولی یادم نیست به کجا رسید و چطور شد که ما هنوز وبلاگ داریم نه سایت

آقای شکوری با حافظه شکست ناپذیرتون لطفا کمک کنید

بقیه دوستان هم نظرشون رو در زمینه ی یه چنین تغییری اعلام کنید

به نظر من هم قالب وبلاگ برای وضعیت ما یه مقدار نامناسب شده الان

حنانی

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد مهدی شکری سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 16:15

سلام
این پیشنهاد رو بنده هم به آقای شکوری دادم ولی تنها مشکل این کار انتقال مطالبی که تو وبلاگ هست به سایته
و چون بلاگ اسکای روش خودشو واسه نگهداشتن این مطالب داره و به ما اجازه ی دسترسی به دیتابیسشو نمیده، باید همه رو دونه دونه تو سایت کپی کنیم.
اگر از این مشکل گذر کنیم واقعا زدن یک سایت خیلی بدرد کانون میخوره ...
منم اگه خواستین میتونم در این باره کمک کنم
مهدی

شکور سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 19:10

پاسخ به این بحث نیاز به صحبت شفاهی داره چون مسائل و خط قرمز هایی که باید شفاف بشه، خودشون محدودیت های ما در استفاده از ابزار اینترنته
پس اگه خواستید دلایل رو بشنوید با من تماس بگیرید

091934989839

راد چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 22:48

حاجی اگه مجانی میزنی بسم ا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد