کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خانم برزگری

این متن رو خانم برزگری برای ما ارسال کردند که من عینش رو میذارم اینجا



لطفا این کامنت من تبدیل به پست گردد.

(تیتر bold و قرمز گردد
اسامی خلافکارها هم قرمز شود تا عبرتی باشد برای سایرین.)


اول از همه یه اعتراض:
چرا نظر امروز صبحم رو تایید نکردید آیا توطئه ای در راه است؟
شفاف سازی اذهان عمومی چرا انجام نشد؟
بابا جان اون آماری که شما قبلا لینک کرده بودید مال سه ماهه نخست سال 90 بوده که همکارم اشتباهی در سایت قرار داده بودند که الحمد الله اصلاح شد.

2- هشدار به مدیران اجرایی
میخوام یه فرایند خیلی مهمه فعالیت ها رو که متاسفانه یا فراموش و یا نادیده گرفته می شود رو توضیح بدم

من امروز و از طریق این تریبون اتمام حجت می کنم که مدیران اجرایی بعد از اتمام برنامه در واقع کارشون با ما هنوز تموم نشده و باید گزارش برنامه که شامل یه توضیح چند خطی در مورد برنامه و میزان استقبال و همچنین عکس برنامه است رو به من تحویل دهند لطفا جدی بگیرید وگرنه گذر پوست باز هم به دباغ خانه خواهد افتاد.
مدیران اجرایی حال حاضر که سابقه درخشانی هم در این مورد ندارند به گوش باشند ( آقای فرامرزی، آقای صفایی و آقای عطارپور)دیگه ذهنم یاری نمی کنه اگه کسی از قلم افتاده از اقبال بلند خودش بوده.

ظاهرا یه کمی هم باید در مورد کیفیت عکس ها توضیح بدم
عکس دوره های آموزشی باید عکسی باشد از فضای کلاس حین تدریس استاد نه عکس یادگاری و عکس از مراسمات باید عکسی باشد که نمایانگر موج استقبال باشد.

لطفا این همکاری متقابل رو برای درخشیدن بهتر کانون جدی بگیرید.


پ.ن: به عنوان مسئول وبلاگ در رابطه با قسمت اول این صحبت، باید از خودم دفاع کنم!

هیچ توطئه ای در کار نیست، فقط من از صبح به اینترنت دسترسی نداشتم و تازه دارم نظرات رو تایید میکنم...

یعنی تأخیر چند ساعته از ثبت نظر تا تاییدش به معنی توطئه است؟؟؟!!!

ما دانشجوهای بینوا مظنونین همیشگی ایم ظاهرا

حنانی


نظرات 1 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 19:22

اوپس
این اولین قدم برای فرهنگ سازی این قضیه اس
ایشالا که ردیفه
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد