کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آیا این تحریف واقعیت نیست؟ این سواستفاده از نام کانون فیلم نیست؟

یه نگاهی به این لینک بندازید: 

http://www.sbu.ac.ir/Default.aspx?tabid=2065 

 

مطابق با این لینک، کانون فیلم در سال گذشته نه تنها فعالیت هاش با کانون تاتر(تنها کانونی که میتونه ادعای رقابت با ما رو بکنه) مساوی بوده بلکه مخاطبش نسبت به کانون تاتر  پایین تر هم بوده!!!!!!! 

این تحریف روشن واقعیته!! 

اینکه امور فرهنگی پروژه های ما رو می بینه ولی در سایت دانشگاه اطلاع رسانی نمیکنه، تقصیر ما نیست 

درضمن تا جایی که من می دونم ما فیلمی با نام «خواب هایی که نمی بینیم» نساخته ایم... یه مورد از معماری بود که صرفا اسم کانون رو میخواست نه بودجه...چه کسی و به چه حقی به نام ما از امور فرهنگی برای ساخت این فیلم بودجه گرفته؟  

اینجا چه خبره؟؟؟؟؟!!!!!!!!

 

 

شکور عصبانی

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شفیعی یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 16:49

سلام.من برای این نظر میدم که از سال 85 تا 89 توی بهشتی در راس فعالیت های کانون تئاتر بودم و از همه ی ماجراها خبر دارم.واسه همین اومدم یکمی شفاف سازی کنم.البته یکمی هم دفاع از دبیر وقت کانون تئاتر توی اون روزا(سال 88و89) یعنی خانم قاهری.این اماری که واسه ی سال 88 کانون تئاتر دادن درست نیست.فعالیت های اون سال بیشتر از این حرفا بود.مثلا ما برای اولین بار توی دانشگاه به مناسبت هفته ی خوابگاه ها تئاتر کمدی اجرا کردیم که اتفاقا دو تا اجرا توی خوابگاه دخترا انجام دادیم!!!!!و دوتا اجرا توی خوابگاه پسرا.مسابقه ی نمایشنامه نویسی برگزار کردیم که اورده نشده.شاید چیزای دیگه ایم بوده که الان ذهنم یاری نمی کنه.اینارو گفتم که بگم این امارا خیلی واستون مهم نباشه.خیلی دقیق نیست.
ارزوی موفقیت...

جهان یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 20:53

منم قبلا یه بار اینارو خونده بودم!
خیلیم عصبانی شدم!
بروزشم دادم!

برزگری دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 08:40

متاسفانه مسئول مربوطه در ارائه جداول اشتباه کرده اگه به تیتر بالای جدول دقت کنید می بینید که این آمار برای سه ماهه نخست سال 90 بوده .آمار کل سال ۹۰ رو باید مقایسه کنید.
اتفاقا من همیشه تلاشم این بوده که آمار نزدیک به واقعیت ارائه کنم

ممنونم
ولی اون فیلمه چی؟
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد