کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

باب همستر


انیمیشن کوتاهی که بسییییار دوست داشتم!



 BOB (برای دیدن کلیک کنید)
تصحیح شد 21:01
 کارگردان: Jacob Frey
 ۲۰۰۸ - آلمان

نظرات 6 + ارسال نظر
سبا حق طلب شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 19:44

یه کم بیشتر توضیح میدادی بد نبود.چند دقیقه هست؟

امید شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 20:49

من میخوام اینو خانم توفیقی لدفا

توفیقی شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 20:55

به حق طلب:
رو اسم باب کلیک کن تا خودت ببینی
سه دیقه است.

سارا حنانی شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 21:00

دانلودش کردم و دیدم، خیـــــــــــــلـــــــــــــــی جالب بود...خصوصا با اون تیتراژ میانه که آدم رو گول میزد...
پیشنهاد میکنم پستت رو ویرایش کنی و لینکی که با اسم bob گذاشتی رو تبدیل کنی به : از اینجا دانلود کنید
چون من همنیجوری روش کلیک کردم، فکر کردم لینک یه نقده

سبا حق طلب شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 21:36

برا من نشون نمیده

شکور پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 11:11

دیدم
خیلی خوب بود
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد