کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چرا ما بقی ِ مسئولین اقدام به انتخاب معاون نمیکنن؟

به نام خدا


خانوم مرادپور (مسئول محترم اتاق کانون)


و


خانوم پیروزبخت (مسئول محترم کتابخونه)



اقدام کنید لطفا!


* آقای قدکساز گویا در حال اقدام هستن.



جهان

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن قدکساز سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 23:06

خانم باقری معاون بنده هستن!
ولی متأسفانه به جز جلسه‌ی سه هفته پیش کانون، جای دیگه اعلام نکردم!

خب اعلام کنید!


جهان

حمید چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 10:17

سلام شکور عزیز
من خیلی تمایل دارم با مسیول کتابخانه همکاری کنم چون به کتاب و کتابداری علاقه زیادی دارم.میشه؟

قربانت حمید

پیروزبخت چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 20:53

اومدم بگم این قانون بازیا چیههههههه؟ سمت بنده چیه ک معاونت بخاد ومبحث مورچه وکله پاچش
دیدم یه داوطلب معاونت دارم
آقای حمیدآقا باتشکر ازشما امیدوارم ب زودیی ببینمتون وبه معاونت برگزینمتان:D

به خانم پیروزبخت پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 14:35

فکر میکنم حمید، آقای اوضح هستن که با من که صحبت کردن، شرایطشون برای مسئولیت کتابخانه در تابستان و حتی ترم بعد، شرایط جالب و قابل توجهیه...
البت اگه یه خوابگاهی داشتیم شاید مناسب تر بود ولی ویژگی های خیلی خوب آقای اوضح، داشتن ترم تابستانی، و علاقه ی شدیدشون به کتابداری کانون فیلمه...
دانشکده شون هم نزدیکمونه... همین ادبیاتن

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد